کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

تاریخ بروزرسانی: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:24

برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین برای کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند در کلاس های حضوری مکالمه زبان شرکت کنند، راه حل بسیار مناسب و کاربردی است. این افراد به دلیل داشتن مشغله های کاری زیاد یا دور بودن محل کار یا سکونتشان از آموزشگاه نمی‌ توانند از کلاس های حضوری استفاده کنند؛ به همین علت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شیوه آنلاین را ترجیح می دهند. کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین از دوره هایی است که بدون استفاده از کتاب و فقط با تکیه بر مکالمه برگزار می شود. در این کلاس ها همواره به افرادی که خواهان یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هستند، به دو مهارت گوش دادن و صحبت کردن تأکید بیشتری می شود، تا بتوانند مکالمه روان و صحیحی داشته باشند. اگر به علت مشکلاتی همچون: عدم دسترسی به آموزشگاه زبان حرفه ای، ترافیک، مشغله های کاری و درسی، حضور در محیط راحت تر و....امکان حضور در کلاس های حضوری مکالمه زبان انگلیسی را ندارید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا مجموعه لرن تاک یک پلتفرم آموزشی آنلاین آموزش زبان انگلیسی است که با جدیدترین متدهای آموزشی به شما کمک می کند تا مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید.

 

مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین چه اهمیتی دارد؟

بدون تردید، انگلیسی یکی از رایج ترین زبان های حال حاضر دنیاست که بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در قاره های مختلف به این زبان صحبت می کنند؛ بنابراین یادگیری این زبان بين‌المللی در زندگی حرفه ای و شخصی افراد تأثیر به سزایی دارد. اگر توجه کنید تمام تکنولوژی های اطراف ما با این زبان در هم آمیخته به طوری که گاهی ما برای گذراندن زندگی روزمره به زبان انگلیسی نیازمند هستیم. اگر به زبان انگلیسی؛ به ویژه مکالمه آن تسلط داشته باشید، فرصت های شغلی، تحصیلی و مهاجرتی زیادی برای شما فراهم خواهد شد. در دنیای امروز از زبان انگلیسی به عنوان زبان تجارت و ارتباطات بين‌المللی یاد می شود؛ به همین علت اگر این زبان را ندانید، بسیاری از موقعیت های کاری و تجاری را از دست خواهید داد. در حال حاضر به کمک فناوری های جدید، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بسیار آسان شده است برای مثال، شرکت در کلاس های آنلاین، بهترین گزینه برای تسلط پیدا کردن در مکالمه زبان انگلیسی است. برای رسیدن به هر پیشرفتی نیاز است که مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید؛ زیرا در هر موقعیتی قرار بگیرید این توانایی کمک زیادی به کسب اهدافتان خواهد کرد.

 

شیوه برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی

کلاس مکالمه زبان انگلیسی بدون استفاده از کتاب و به صورت مکالمه برگزار می شود. در این کلاس به افراد توصیه می‌شود حتماً دو مهارت گوش دادن و صحبت کردن خود را تقویت کنند تا بتوانند به صورت روان، سلیس و به درستی مکالمه کنند. هر ترم کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین، ماهانه بوده و در ۸ جلسه جامع و کارآمد به پایان می رسد. پس اگر به دنبال شرکت در کلاس مکالمه زبان انگلیسی هستید باید بدانید که در هر هفته دو جلسه ۹۰ دقیقه ای، مکالمات مفید و کاربردی بین ۸ الی ۱۰ نفر برگزار می شود. در حال حاضر بیشتر مؤسسات آموزشی در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین استفاده از کتاب را حذف کرده و استفاده از فایل های صوتی و تصویری که در هر مکان و زمانی امکان دیدن و گوش دادن آن وجود دارد، جایگزین آن شده است.

 

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین دارای چند سطح است؟

در کلاس مکالمه آنلاین، تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی را به تدریج به دست خواهید آورد. کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین از چهار سطح پایه، پیش متوسطه، متوسطه و پیشرفته تشکیل شده است. هر کدام از سطوح ۴ ترم به طول می انجامد و هر ترم نیز شامل ۸ جلسه است. در ادامه هر یک از سطوح را به طور مختصر توضیح می دهیم:

 

کلاس مکالمه انگلیسی آنلاین در سطح پایه

در سطح پایه، زبان آموزان از الگوهای تکرارشونده مثل داستان ها مجبور به صحبت کردن می شوند و جمله سازی و تعریف یک داستان را شروع می کنند. این مهارت روی زبان آموزان آنقدر تکرار می شود تا در پایان سطح پایه کلاس مکالمه آنلاین زبان، بعد از سپری کردن ۳ دوره در قالب الگوهای بزرگتر می توانند داستان و مکالمات عادی را بیان کنند. در سطح پایه از موضوعات ساده تری برای مکالمه زبان انگلیسی استفاده می شود.

 

کلاس مکالمه انگلیسی آنلاین در سطح پیش متوسطه

در سطح پیش متوسطه، زبان آموزان ضمن موضوعات ساده، بر موضوعات کاربردی و بحث آزاد تسلط بیشتری پیدا خواهند کرد. از بخش های زیبا و جذاب این سطح از کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی، گفتن داستان های یک پاراگرافی همراه با اصطلاحات کاربردی است؛ به گونه ای که افراد در این سطح یاد خواهند گرفت چگونه یک موضوع را به طور خلاصه و مفید ذکر کنند.

 

کلاس مکالمه انگلیسی آنلاین در متوسطه و پیشرفته

در سطوح بالاتر یعنی دوره متوسطه و پیشرفته کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین، کلاس ها بیشتر بر محور بحث آزاد برگزار می شود. در این دوره ها زبان آموزان در طول هر جلسه، با یکدیگر گفتگو و بحث می کنند. مدرس ضمن نظارت بر نحوه مکالمه افراد، ساختارهای لازم براساس موضوعات انتخابی را به زبان آموزان یاد می دهد.

 

چند راه حل ساده برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

برای این که بتوانید در مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین مهارت کافی به دست آورید و هنگام مکالمه کلمات را روان و به درستی تلفظ کنید با استفاده از چند راه حل ساده می توانید سطح مکالمه خود را تقویت کنید که عبارت اند از:

 

تماشای فیلم، اخبار و کارتون های زبان اصلی

این موضوع برای یادگیری مکالمه انگلیسی بسیار کاربردی است؛ زیرا شما را در شرایطی بسیار مشابه قرار می دهد تا زبان را به صورت غریزی یاد بگیرید؛ به همین منظور تماشای فیلم و کارتون های زبان اصلی می تواند در ساخت این محیط های مشابه کمک زیادی به شما کند.

 

انگلیسی فکر و خیال کنید

جملاتی که از ذهنتان می گذرد یا اتفاقاتی که در طول روز ذهن شما را درگیر کرده است را سعی کنید به زبان انگلیسی بیان کنید.

 

دفتر یادداشت به زبان انگلیسی داشته باشید

به کار بردن دفتر یادداشت به شما کمک می کند تا بتوانید آنچه را که در ذهنتان می گذرد را به آسانی به زبان انگلیسی و سپس به متن تبدیل کنید. این شیوه به شما فرصت می دهد تا انواع کلمات انگلیسی را که در ذهن دارید را بسیار دقیق و زیبا به نوشتار تبدیل کرده و گفتاری روان و ماندگار داشته باشید.

 

به رادیو با زبان انگلیسی گوش دهید

همانطور که در طول مطلب نیز گفتیم یکی از اصلی ترین مهارت های یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین، گوش دادن است؛ از همین رو پیشنهاد می شود برای تقویت و یادگیری بهتر مکالمه زبان به داستان، شعر، موزیک و...با زبان اصلی از طریق رادیو گوش دهید.

 

از اشتباه کردن نترسید

از این که کلمه ای را اشتباه تلفظ کنید، اصلاً نترسید؛ زیرا با همین اشتباه کردن است که می توانید، خطاهای خود را تصحیح کنید و مکالمه بهتری داشته باشید.

 

تمرین کردن را فراموش نکنید

تمرین کردن نقش بسیار مهمی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین دارد؛ از همین رو به هیچ عنوان از تمرین کردن خسته نشوید، چرا که با همین تکرار و تمرین می توانید در مکالمه زبان انگلیسی آنلاین پیشرفت کنید.

 

با خودتان صحبت کنید

علاوه بر فکر کردن به صورت انگلیسی تا جایی که می توانید با خودتان انگلیسی صحبت کنید یا حرف های انگلیسی ذهنتان را بلند بلند بیان کنید.

 

ویژگی های مهم برگزار کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین به جهت ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

قابلیت دسترسی آسان

بدون شک اصلی ترین ویژگی برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین و آموزش مجازی این است که شما می توانید در هر زمان و مکانی که خودتان می خواهید در این کلاس ها شرکت کنید. برای دسترسی به این کلاس ها کافی است رایانه را روشن کرده به اینترنت متصل شوید و سپس وارد فضای آموزشی شوید.

 

محدودیت های مکانی برطرف می شود

در کلاس های حضوری مکالمه زبان انگلیسی باید حتماً در یک زمان معین و مکان مشخص شده تحت عنوان آموزشگاه حضور داشته باشید تا بتوانید در کلاس ها شرکت کنید. دوری آموزشگاه از محل کار یا سکونت و یا هزینه زیاد رفت و برگشت از مشکلات برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است. با استفاده از روش آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین می توانید به راحتی این مشکلات را از پیش رو بردارید.

 

صرفه جویی در موارد گوناگون

تشکیل کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین سبب کاهش رفت و آمد به آموزشگاه ها می شود که همین موضوع صرفه جویی در مصرف بنزین و سایر سوخت های فسیلی را به دنبال دارد؛ بنابراین می توان گفت آموزش آنلاین به نحوی دوستدار محیط زیست است و از جهات مختلفی سبب صرفه جویی در استفاده از منابع می شود. یکی دیگر از مواردی که تشکیل کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین باعث صرفه جویی در آن ها می شود، جلوگیری از هدر رفتن زمان زبان آموزان است.

 

محتوای تعاملی دیجیتال

در جلسات آفلاین محتوای تعاملی و کاربردی قرار داده می شود تا افراد ضمن مرور کردن، آمادگی بیشتری داشته باشند.

 

آسودگی یادگیری مکالمه انگلیسی به کمک تکنولوژی

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که تکنولوژی حرف اول را می زند. تکنولوژی فضای امنی را برای زبان آموزان به وجود آورده است که به راحتی می تواند به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با جدیدترین روش های آموزشی پرداخت.

 

امکان یادگیری از سطح مبتدی تا پیشرفته

در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین همچون کلاس های حضوری شرایطی فراهم شده است که افراد می توانند تمام سطوح را از مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین سپری کنند.

 

ارائه مدرک معتبر

در کلاس های آنلاین نیز مثل کلاس های حضوری گواهی فارغ التحصیلی معتبر پس از هر دوره به زبان آموزان داده می شود.

 

برگزاری جلسات به صورت آفلاین و آنلاین

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین در ۱۶ جلسه شامل ۸ جلسه آنلاین و ۸ جلسه آفلاین برگزار می شود که در هر زمان و مکانی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

مزایای شرکت در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی آنلاین بسیار راحت‌تر و قابل ‌دسترس‌ تر از دیگر شیوه های آموزش زبان انگلیسی است. در چند سال اخیر شاهد افزایش روزافزون این نوع یادگیری هستیم. به طور مثال:

  • در يادگيری آنجه که می خواهید، آزادی بیشتری دارید.
  • در خانه به راحتی می توانید به یادگیری مکالمه زبان بپردازید.
  • در حین مطالعه این امکان را دارید تا کار انجام دهید.
  • برخورداری از راحتی و انعطاف پذیری
  • یادگیری مکالمه زبان انگلیسی این فرصت را به‌ شما می دهد تا امتیاز رزومه خود را افزایش دهید.
  • هزینه های آموزش تا حدود زیادی کاهش می یابد.
  • برای تعامل فرصت بیشتری پیدا خواهید کرد.
  • از دیگر مزایای مکالمه زبان انگلیسی آنلاین به خلاص شدن از رفت و آمد و هدر رفتن هزینه می توان اشاره کرد.
  • مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین سبب می شود تا مغز خود را تقویت کنید.
  • کاهش یافتن فشار استرس و اضطراب از دیگر مزایای شرکت در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین است.
  • یادگیری مکالمه زبان انگلیسی آنلاین باعث بهبود مهارت های ارتباطی می شود.
  • در هر زمان و مکانی می توانید به این دوره های آموزشی دسترسی داشته باشید.

 

هزینه کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین چقدر است؟

دوره های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین، تنوع و تبلیغات گسترده ای دارد که سبب تغییرات قیمتی می شود؛ به همین منظور برای انتخاب یک کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی باید محتوای کلاس و نوع آموزش را مورد بررسی قرار دهید. در هر کدام از کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین از ابزار و تکنیک های مختلفی برای کسب نتیجه استفاده می شود. تغییرات قیمتی در آموزش آنلاین مکالمه انگلیسی بیشتر به دلیل وجود سطوح مختلف و هدف آموزشی است، به طور مثال اگر برای مصاحبه کاری نیاز به آموزش مکالمه زبان انگلیسی آنلاین دارید، بهتر است بدانید که هزینه افزایش خواهد یافت. ‌ کسانی که قصد مهاجرت و تحصیل در سایر کشورها را دارند، با تغییرات قیمتی زیادی مواجه خواهند شد؛ زیرا مطالبی که در کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی ارائه می‌شود، متفاوت است.

 

بهترین سایت برای ثبت نام در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

اگر علاقه مند به یادگیری و تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین هستید، مجموعه ما یعنی، لرن تاک می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما بکند. در هر کجای ایران و جهان که باشید می توانید در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آنلاین از طریق سایت ما شرکت کنید. در مجموعه لرن تاک دوره های آموزشی بسیار متنوع بوده و از روش ها و منابع آموزشی مختلف توسط اساتید مطرح استفاده می شود. زبان آموزان می توانند در صورت احتیاج به کمک با اساتید و پشتیبانان تماس بگیرند؛ پس اگر به دنبال یک روش راحت، انعطاف پذیر، مقرون به صرفه و مؤثر برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی آنلاین هستید، ثبت نام در سایت لرن تاک یک گزینه عالی برای شماست.

 


دسته بندی ها: انگلیسی آموزش
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده