کلاس زبان آنلاین خصوصی

کلاس زبان آنلاین خصوصی

تاریخ بروزرسانی: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:22

یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت جوامع و تکنولوژی اهمیت زیادی دارد؛ به همین علت متقاضیان شرکت در کلاس های زبان انگلیسی روز به روز در حال افزایش است. از جمله مواردی که سبب شده بیشتر افراد برای یادگیری زبان انگلیسی آن هم به صورت کلاس آنلاین خصوصی تمایل بیشتری نشان دهند، تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت برای کار و زندگی، شرکت در آزمون های ورودی و یا تجارت های بين‌المللی است. با توجه به مسافت و اینکه اکثر افراد در حال حاضر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است. کلاس زبان آنلاین خصوصی نیز همچون سایر کلاس ها مراحل و شرایط زیادی داشته و هزینه کمتری در مقایسه با کلاس های حضوری دارند. در هر جای ایران، در خانه یا حتی محل کار هم باشید، می توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در ادامه با لرن تاک همراه باشید تا با ویژگی های کلاس زبان آنلاین خصوصی بیشتر آشنا شوید.

 

اهمیت برگزاری کلاس زبان خصوصی آنلاین

آنچه در کلاس زبان خصوصی آنلاین اهمیت زیادی دارد این است که شما به تنهایی در کلاس ها حضور پیدا می کنید و کسی مزاحمتان نیست. در کلاس زبان آنلاین شما دقت و تمرکز بیشتری داشته باشید تا بتوانید به خوبی مطالب زبان انگلیسی را درک کنید. برای شرکت در این کلاس شما باید از طریق پرس و جو بهترین اساتید را انتخاب کنید. البته جای نگرانی نیست اساتید ما در لرن تاک در زمینه آموزش آنلاین و خصوصی زبان دارای سابقه درخشانی هستند، بنابراین بدون نگرانی می توانید یکی از اساتید مجموعه ما را برای یادگیری زبان به صورت خصوصی انتخاب کنید. کلاس زبان خصوصی آنلاین راندمان بالایی دارند، یادگیری شما را بالا می برند؛ از همین رو می توانید، کلاس خصوصی مجازی خود را در هر ساعتی که مایل هستید برگزار کنید. حضور در این کلاس ها محدودیت زمانی ندارد، یعنی حتی اگر استاد شما در یک کشور خارجی باشد، بدون محدودیت جغرافیایی می توانید به راحتی آموزش ببینید.

 

کلاس زبان آنلاین خصوصی چه مزایا و شرایطی دارد؟

برخی افراد در نگاه اول شاید فکر کنند شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی پرهزینه است؛ اما اگر به مزایای تدریس خصوصی نگاه کنیم، نتیجه نهایی بسیار ارزشمند خواهد بود. در ادامه برخی از مزایای شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی را معرفی می کنیم:

 

مدیریت کلاس و صرفه جویی در زمان

در تدریس کلاس آنلاین زبان خصوصی تنها یک نفر حضور دارد و استاد تمام وقت و توجه خود را به یک نفر اختصاص می دهد؛ از همین رو دیگر نیازی به صرف زمان برای هدایت و کنترل سایر زبان آموزان نیست و کلاس از نظم ویژه ای برخوردار است. این دلایل سبب می شوند، مدیریت کلاس بهتر انجام گیرد، در وقت آموزش صرفه جویی شود و مطالب با کیفیت بهتری در کلاس های خصوصی ارائه می شوند.

 

استفاده از وسایل آموزشی بهتر

در کلاس های گروهی به علت نبود وقت از بسیاری از کلاس ها و وسایل آموزشی استفاده نمی شود؛ به خاطر همین کار کردن با این وسایل آموزشی همواره بر عهده خود زبان آموز بوده و خودش باید با استفاده از آن ها اطلاعات خود را افزایش دهد. ولی در کلاس آنلاین زبان خصوصی مدرس وقت کافی دارد تا از همه وسایل و کتاب های آموزشی به طور کامل استفاده کند. حتی با توجه سطح زبان آموز می توان از وسایل آموزشی بیشتری استفاده کرد.

 

ارتباط مؤثر زبان آموز با مدرس و رفع ایرادات

بعضی از زبان آموزان به علت خجالت و استرسی که دارند، از شرکت در کلاس های گروهی و هم صحبتی به هم کلاسی های خود خجالت می کشند؛ به همین سبب احتمال دارد اشکالات و ایرادات آن ها رفع نشده و پوشیده باقی بماند. اما کلاس آنلاین زبان خصوصی این گونه نیست؛ چون زبان آموز فاقد هم کلاسی بوده و به راحتی می تواند با استاد خود ارتباط برقرار کرده و ایراداتش با کمک مدرس در کمترین زمان رفع کند.

 

عدم تغییر تکنیک

اساتید در کلاس های گروهی و جمعی نمی توانند از تکنیک های مشخص استفاده کنند؛ از همین رو مدام تکنیک خود را تغییر می دهند تا تکنیک مناسب با زبان آموزان را پیدا کنند. اما در کلاس آنلاین زبان خصوصی مدرس با در نظر گرفتن سطح زبان آموز، بهترین تکنیک و روش‌ تدریس را انتخاب کرده و تا پایان نیز از همان تکنیک استفاده خواهد کرد.

 

دسترسی به منابع آموزشی آنلاین بیشتر

از دیگر مزایای شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی این است برای برگزاری آن ها از جدیدترین نرم افزارها و اپلیکیشن ها استفاده می شود، در واقع فرد می تواند فعالیت و پویایی بیشتری در حین یادگیری داشته باشد. از آنجایی که مدرس و زبان آموز هر دو به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، مدرس می تواند لینک های دانلود، سایت های مختلف، ویدئوها و منابع آموزشی گوناگون را به صورت لحظه ای در اختیار زبان آموز قرار دهد و آموزش غنی تری را ارائه دهد.

 

درک عمیق مطلب و مرور چند باره آن از طریق ضبط کلاس

با شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی این امکان را دارید تا کلاس را برای بازبینی مجدد ضبط کنید. برخی مواقع با توجه به پلتفرم استفاده شده، ویدئو کلاس بعد از آموزش در پنل کاربری زبان آموز قرار می گیرد تا فرد با مراجعه به آن مطالب آموزشی را مرور کند. به این ترتیب با مرور مطالب ارائه شده در کلاس می توانید یادگیری عمیق تری داشته باشید. زبان آموز حتی با گذشت چند ماه بعد از برگزاری کلاس می تواند به این محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد.

 

سرعت یادگیری بیشتر در کلاس زبان آنلاین خصوصی

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی این است که می توانید بر تجربه یادگیری خود کنترل کامل داشته باشید. برخی افراد محیط کلاس را پراسترس و یادگیری را ضعیف می دانند؛ به همین علت ترجیح می دهند در کلاس های آنلاین به صورت خصوصی شرکت کنند تا ضمن کاهش استرس، سرعت یادگیری خود را افزایش دهند.

 

ویژگی های کلاس زبان آنلاین خصوصی

برگزاری کلاس زبان آنلاین خصوصی دارای ویژگی هایی است که سبب شده در چند سال اخیر بیشتر افراد به شرکت در این کلاس ها تمایل پیدا کنند. مهم ترین ویژگی های کلاس زبان آنلاین خصوصی شامل موارد زیر است:

  • بعد از پایان کلاس فایل پی دی اف و یا ویدئو آموزشی در پنل کاربری زبان آموز قرار می گیرد تا بتواند محتوای درسی را راحت تر مطالعه کند.
  • آموزش در کلاس زبان آنلاین خصوصی در بستر نرم افزارهایی همچون: اسکای روم، گوگل میت و یا ادوب کانکت به صورت تصویری صورت می گیرد.
  • بعد از پایان هر سطح زبان آموز موظف است در آزمون پایان سطح شرکت کند تا بتواند مدرک قبولی معتبر را کسب کند.
  • کیفیت در کلاس زبان آنلاین خصوصی لرن تاک با کلاس های حضوری تفاوت چندانی ندارد و همان مطالبی که در کلاس حضوری گفته می شود در کلاس آنلاین نیز تدریس می شود.
  • از مهمترین ویژگی های شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی لرن تاک این است که محدودیت زمانی مکانی ندارید، یعنی می توانید به راحتی در هر نقطه از جهان که هستید در کلاس شرکت کنید.
  • از دیگر ویژگی های کلاس آنلاین خصوصی زبان انگلیسی لرن تاک این است که متناسب با زمان و مکان و روز دلخواه خود می توانید از بین کلاس های متنوع موجود در لیست کلاس ها روز و ساعتی که می خواهید را انتخاب کنید.
  • در هر جای ایران و جهان که باشید می توانید در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید و تسلط کافی در این زبان را کسب کنید.
  •  

هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی

در هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکان برگزاری کلاس یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت است؛ اما با توجه به اینکه کلاس خصوصی حضوری باشد یا آنلاین قیمت نیز متفاوت است. به طور کلی کلاس های آنلاین و اینترنتی از ارزان ترین کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی محسوب می شوند.
  • هزینه خرید کتاب و انواع سی دی های آموزشی بر عهده خود زبان آموز خواهد بود.
  • هزینه مربوط به یادگیری زبان هر ترم یا هر جلسه دریافت می شود اما باید توجه کنید که هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی برای دریافت مدرک تافل یا آیلتس نسبت به سایر کلاس ها زیادتر بوده و برای هر جلسه مقدار اضافی هزینه دریافت خواهد شد.
  • زبان آموزی که تا حدودی دانش زبانی دارد و می خواهد به سطح خاصی از زبان برسد و مهارت های خود را تقویت کند، تا زمان رسیدن به سطح دلخواه فرد، هزینه ها به صورت جلسه ای محاسبه خواهد شد.
  • اساتید نیز بر هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی تأثیر دارند، بدین ترتیب که هزینه تدریس برخی مدرسین بیشتر است که علت این امر تجربه و مهارت بیشتر مدرس در تدریس خصوصی آنلاین است.

 

بهترین سایت برای برگزاری کلاس زبان آنلاین خصوصی

با گسترش علم و تکنولوژی برگزاری کلاس آنلاین خصوصی نیز در کنار سایر آموزش های آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و برای تمام افراد از سنین کودک تا بزرگسال برگزار می شود‌‌‌. برای ادامه تحصیل یا کار در شرکت خارجی یا تحصیل در مقطع دکتری نیازمند مهارت زبانی بسیار قوی و مناسب هستید؛ به همین منظور شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی برای این افراد ضروری است. لرن تاک در زمینه تدریس انواع تدریس خصوصی؛ علی‌الخصوص تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین پیشگام است و نیز با برخورداری از مدرسین باتجربه و تحصیل کرده، بهترین دوره های زبان را برگزار می کند.

 


دسته بندی ها: انگلیسی آموزش
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده