کلاس زبان آلمانی B1_2

کلاس زبان آلمانی B1_2

تاریخ انتشار: شنبه, 26 اسفند 1402 | 20:36

یکی از چالش هایی که تمام متقاضیان ایرانی در هنگام مهاجرت به کشور آلمان با آن مواجه می شوند؛ نداشتن تسلط کافی به زبان این کشور است. این مسئله باعث می شود تا آن ها در مکالمات روزمره یا حتی پیدا کردن شغل و تحصیل در رشته دلخواه خود، با مشکلات زیادی مواجه شوند‌. در چنین شرایطی یادگیری سطح متوسط و پیشرفته زبان آلمانی می تواند بسیار کمک کننده باشد. از آنجایی که لازمه پذیرش تحصیلی و اشتغال در کشور آلمان، اخذ حداقل مدرک B1 است؛ لازم دانستیم تا به دلیل اهمیت این دوره، به توضیح اطلاعاتی در خصوص کلاس هایی که برای آموزش این سطح برگزار می شود‌، بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس زبان آلمانی B1_2 تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

زبان آموزان با شرکت در کلاس زبان آلمانی  B1_2 به چه مهارت هایی دست پیدا می کنند؟ 

با شرکت در کلاس زبان آلمانی B1_2 چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن در فرد تقویت می شود و زبان آموز می تواند مکالمات خود را با کمترین اشتباهات در دستور زبان، انجام دهد. به علاوه زبان آموزان با شرکت در این دوره و انجام مداوم تمرینات می توانند نظرات خود را درباره اتفاقات روزمره، اخبار و احساسات خود به خوبی بیان کنند. مدرک این سطح از زبان آلمانی بیشتر از 2 سال اعتبار دارد و تحصیل در کشور آلمان، با مدرک این دوره امکان پذیر است. 

 

کلاس زبان آلمانی B1_2 دارای چه پیش نیازهایی است؟

آیا می دانستید که شرکت در کلاس زبان آلمانی B1_2 دارای پیش نیازهای خاص خودش است؟ باید بگوییم که لازمه شرکت در کلاس زبان آلمانی سطح B1_2، گذراندن کامل دوره A2 است که زبان آلمانی را تا حد مبتدی به شما آموزش می دهد. قطعاً کسانی که تسلط کافی در سطح مبتدی زبان آلمانی را ندارند؛ نمی توانند سطوح متوسطه و پیشرفته آن را به خوبی بگذرانند و معمولاً در درک و یادگیری مفاهیمی که آموزش داده می شود به مشکل می خورند. 

 

کلاس زبان آلمانی B1_2 با چه شرایطی برگزار می شود؟

قبل از اینکه بخواهید برای شرکت در کلاس زبان آلمانی B1_2 اقدام کنید؛ بهتر است اطلاعاتی را درباره نحوه برگزاری این کلاس بدانید. کلاس زبان آلمانی B1_2 مانند سایر کلاس های انگلیسی و آلمانی، به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. کسانی که قصد دارند زبان آلمانی را در مدت زمان کم و بهترین شکل بیاموزند، می توانند در کلاس های تک نفره یا خصوصی زبان آلمانی B1_2 شرکت کنند. البته کلاس های نیمه خصوصی نیز برای یادگیری این زبان بسیار مناسب است؛ زیرا با تعامل زبان آموزان با یکدیگر، سرعت یادگیری این زبان بیشتر می شود. بسته به نوع آموزشگاه، کلاس زبان آلمانی B1_2 به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می شوند که هر فرد بسته به شرایطی که دارد، می تواند یکی از این دو روش را برای آموزش انتخاب کند.

 

برای یادگیری و گذراندن دوره زبان آلمانی B1_2 به چه قدر زمان نیاز است؟ 

بسته به اینکه در کدام آموزشگاه برای ثبت نام در کلاس زبان آلمانی B1_2 شرکت کرده اید و هر کلاس چند ساعت و چند روز در هفته برگزار می شود، مدت زمان گذراندن دوره زبان آلمانی B1_2 فرق می کند. در صورتی که هر جلسه طی هفته 2 بار و با مدت زمان 1 تا 2 ساعت تشکیل شود، شما می توانید این سطح از زبان آلمانی را در کمتر از 2 ماه بیاموزید. دقت داشته باشید که اگر موفق به یادگیری دقیق مباحث این دوره نشوید و نتوانید در آزمون هایی که توسط آموزشگاه موردنظر برگزار می شود، نمره قبولی را کسب کنید، مدرکی دریافت نمی کنید و مجبور به گذراندن مجدد این دوره می شوید. 

 

شهریه کلاس زبان آلمانی B1_2 چقدر است؟

در خصوص هزینه شهریه کلاس زبان آلمانی B1_2 نمی توان قیمت دقیقی ارائه داد. در واقع پارامترهایی نظیر سطح تجربه و مهارت استاد، تعداد افراد حاضر در کلاس نیمه خصوصی، اعتبار آموزشگاه، نحوه برگزاری کلاس، تعداد جلسات در هر ترم، شیوه تدریس استاد موردنظر، مدت زمان هر جلسه و کتابی که برای آموزش زبان آلمانی B1_2 تدریس می شود، در قیمت نهایی شهریه کلاس زبان آلمانی B1_2 اثرگذار است. اگر مایل هستید قبل از شرکت در دوره، از شهریه کلاس زبان آلمانی اطلاع پیدا کنید؛ باید با کارشناسان مؤسسه موردنظر تماس حاصل کنید و درخواست نرخ شهریه مطابق با شرایط کلاس را داشته باشید. 

 

کلام پایانی 

با مطالعه محتوای بالا ممکن است تمایل به شرکت در کلاس زبان آلمانی B1_2 را داشته باشید. قبل از ثبت نام و شرکت در کلاس های این دوره بهتر است تحقیقات کاملی در رابطه با سابقه آموزشگاه موردنظرتان داشته باشید. اگر قصد شرکت در کلاس آنلاین زبان آلمانی سطح B1_2 را دارید، اما آشنایی چندانی با مؤسسات معتبر این حوزه ندارید؛ می توانید با اطمینان و بدون نگرانی به آموزشگاه آنلاین لرن تاک مراجعه کنید. 

لرن تاک با استخدام اساتید برجسته و بنام، این زبان نسبتاً دشوار را به بهترین شکل به شما علاقه ‌مندان زبان آلمانی آموزش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام و شرکت در کلاس زبان آلمانی B1_2 می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران آموزشگاه آنلاین لرن تاک تماس حاصل کنید. 

 

 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده