پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی

پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی

تاریخ انتشار: سه‌شنبه, 04 اردیبهشت 1403 | 20:14

تمام کسانی که قصد دارند زبان آلمانی را به صورت اصولی بیاموزند و در آن به تسلط بالایی دست پیدا کنند؛ باید بتوانند گرامر این زبان را به بهترین شکل بیاموزند. یادگیری این بخش از زبان آلمانی نیازمند آن است که فرد متقاضی بتواند توسط اساتید متخصص و با سواد آموزش ببینید. اما از آنجایی که بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری یا شرایط زندگی شان توانایی شرکت در دوره آنلاین زبان آلمانی و یا دوره های حضوری آموزش زبان آلمانی را ندارند؛ نمی توانند برای یادگیری آن به مؤسسات زبان مراجعه کنند. در چنین شرایطی تهیه پکیج گرامر صفر تا صد آلمانی می تواند بسیار کمک کننده باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب شما را با جزئیات پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی مؤسسه لرن تاک آشنا سازیم. 

 

پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی چیست و به آموزش چه مطالبی می پردازد؟

پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی دوره ای است آفلاین که از تعدادی ویدئوی آموزشی تشکیل شده است. در این پکیج صفر تا صد گرامر آلمانی توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود و زبان آموز با مشاهده آن ها می تواند در حد مبتدی تا متوسط در گرامر سطح a1 زبان آلمانی به تسلط خوبی دست پیدا کند. 

مدرس در طول هر جلسه به حل تمرینات و مسائل مختلف می پردازد؛ تا فرد بتواند به صورت مفهومی مطالب گرامر را بیاموزد. به علاوه در انتهای جلسات پکیج تعداد تمرین و سؤال قرار داده شده است که فرد با پاسخ دادن به آن ها و رسیدن به جواب درست می تواند به ارزیابی میزان مهارت خود در گرامر زبان آلمانی بپردازد. 

 

لیست برخی از دروس آموزشی پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی 

  1. معرفی ضمایر و کاربرد آن ها 
  2. نحوه صرف فعل و کاربرد آن ها 
  3. معرفی و آموزش افعال مدال
  4. شیوه ساخت سؤالات در زبان آلمانی 
  5. معرفی انواع حرف اضافه و کاربرد آن ها 
  6. معرفی و مقایسه انواع صفت های تفضیلی و عالی
  7. نحوه استفاده از حروف ربط برای ترکیب کردن جملات
  8. معرفی نبن زاتسها به همراه کلمات و کاربردشان 
  9. بررسی کاربرد انواع افعال در زمان گذشته  

 

برای مشاهده پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی چقدر زمان لازم است؟  

به طور کلی پکیج گرامر صفر تا صد آلمانی حدوداً 21 ساعت است که بین 41 جلسه یا درس تقسیم شده است. علاوه بر زمانی که برای مشاهده این پکیج گرامر در نظر می گیرید؛ باید در طول روز بخشی از زمان خود را صرف یادگیری مطالب، تمرین و تکرار و حل مسائل ارائه شده در انتهای جلسات کنید؛ بنابراین؛ اگر بخواهید به طور جدی به یادگیری گرامر زبان آلمانی بپردازید؛ در کمتر از 2 ماه می توانید در این سطح از گرامر زبان آلمانی به تسلط بالایی دست پیدا کنید.  

 

هزینه پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی چقدر است؟ 

در مؤسسات آموزش زبان آلمانی هزینه این پکیج ها مطابق با فاکتورهای متعددی تعیین می شود. در واقع سازندگان پکیج بر اساس نحوه تدریس دروس، تعداد جلسات، جمع ساعات آموزش، سطح مهارت و دانش مدرس، کیفیت ویدئوها و...هزینه پکیج های آموزش زبان را مشخص می کنند. ما در مؤسسه لرن تاک نیز با در نظر گرفتن شرایط فوق و اهمیت به شرایط اقتصادی فعلی اغلب افراد، پکیج گرامر صفر تا صد آلمانی را با قیمتی منصفانه آماده کردیم. قیمت اصلی این پکیج 3 میلیون تومان است؛ اما در ایام عید و برخی از مناسبت ها با قیمت 1 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. 

 

کلام پایانی 

در این نوشتار به بررسی جزئیات پکیج گرامر صفر تا صد زبان آلمانی پرداختیم. اگر به یادگیری این زبان پرکاربرد علاقه مند هستید و مایلید بدون شرکت در کلاس های آموزشی به این زبان مسلط شوید، می توانید پکیج گرامر صفر تا صد آلمانی را با قیمتی مناسب از مؤسسه آموزش آنلاین لرن تاک خریداری کنید. ما در مؤسسه لرن تاک علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی زبان آلمانی و انگلیسی، پکیج هایی را برای یادگیری بهتر این زبان های خارجی طراحی کرده ایم که با خرید آن می توانید برای همیشه به آموزش ها دسترسی داشته باشید و در زمان مناسب به یادگیری مطالب هر درس بپردازید. برای تهیه پکیج کافی است در سایت ما ثبت نام کنید و به تکمیل مراحل خرید بپردازید. 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده