ویژگی های کلاس های خصوصی دولینگو

ویژگی های کلاس های خصوصی دولینگو

تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 فروردین 1403 | 23:11

عدم موفقیت بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی و کاری در آزمون آیلتس و تافل باعث شده است که برخی از مؤسسات و دانشگاه ها معیار پذیرش مهاجران تحصیلی و کاری را قبولی در آزمون دولینگو قرار دهند. دولینگو مانند آیلتس و تافل آزمونی است که به بررسی چهار مهارت شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتار فرد در زبان انگلیسی می پردازد؛ با این تفاوت که به صورت آنلاین برگزار می شود و هر فرد تنها با یک سیستم هوشمند می تواند در این آزمون زبان شرکت کند. 

اگرچه این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود؛ اما شرکت کنندگان قادر به تقلب نیستند؛ بنابراین؛ لازم است که متقاضیان آزمون دولینگو، برای شرکت در آن آمادگی داشته باشند. ما در مؤسسه لرن تاک کلاس هایی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی، برای آمادگی زبان آموزان در آزمون دولینگو برگزار می کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب شما را با برخی از ویژگی های کلاس های خصوصی دولینگو آشنا سازیم؛ تا در صورت لزوم، با آگاهی کامل برای ثبت نام در کلاس خصوصی و آنلاین دولینگو ثبت نام کنید. 

 

آمادگی برای آزمون دولینگو در کوتاه ترین زمان ممکن

کسانی که برای آمادگی در آزمون زبان دولینگو فرصت چندانی ندارند؛ می تواند در کلاس های خصوصی  دولینگو که توسط مؤسسات زبان مانند مؤسسه ما یعنی لرن تاک ارائه می شود، شرکت کنند‌. در کلاس های خصوصی دولینگو به دلیل کم بودن تعداد زبان آموزان، امکان آمادگی سریع و کوتاه مدت برای این آزمون وجود دارد. در کلاس های خصوصی مدرس موردنظر زمان بیشتری را برای رفع اشکالات زبان آموز یا حتی یادگیری بهتر او در نظر می گیرد که نتیجه آن یادگیری سریع تر زبان انگلیسی و آمادگی زبان آموز برای آزمون دولینگو در بازه زمانی کوتاه است. 

 

امکان انتخاب مدرس مطابق با معیارهای موردنظر خود

زبان انگلیسی بسیار فرار است و اگر به درستی و توسط اساتید با سواد و متخصص آموزش داده نشود؛ امکان یادگیری آن برای زبان آموز بسیار پیچیده خواهد شد؛ لذا زبان آموز مستحق آن است که بر اساس شیوه تدریس و نحوه ارتباط گیری اساتید، مدرس زبان انگلیسی خود را برای کلاس خصوصی دولینگو انتخاب کند. توجه داشته باشید که در مؤسسه ما تمامی اساتید از دانش، مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند؛ لذا انتخاب هر کدام از آن ها برای تدریس کلاس خصوصی دولینگو می تواند برای زبان آموزان مفید واقع شود. 

 

امکان شرکت در کلاس خصوصی آنلاین دولینگو در هر موقعیتی

از ویژگی های بارز کلاس های خصوصی دولینگو، می توان به آنلاین بودن آن اشاره کرد که امکان حضور در کلاس ها را در هر موقعیتی برای زبان آموزان فراهم می کند. در هر نقطه ای از ایران که باشید؛ می توانید با یک دستگاه هوشمند مانند گوشی همراه در کلاس خصوصی دولینگو حاضر شوید و به یادگیری مطالب کلاس بپردازید. در مؤسسه لرن تاک با وجود اینکه کلاس های خصوصی دولینگو به صورت آنلاین برگزار می شوند؛ لازم است که زبان آموز در ساعت مقرر در پلتفرم مورد نظر حاضر شود و به صورت غیر حضوری با مدرس خود ارتباط برقرار کند. 

 

امکان شرکت در کلاس های خصوصی دولینگو با دوستان 

از ویژگی های کلاس های خصوصی دولینگو، می توان به یادگیری زبان انگلیسی در کنار دوستان و نزدیکان اشاره کرد. اگرچه کلاس های خصوصی اغلب تک نفره هستند؛ اما برخی از مؤسسات کلاس های خصوصی را با حداکثر تعداد 3 نفر برگزار می کنند؛ لذا کسانی که قصد دارند در کنار سایر دوستان خود برای آزمون آنلاین زبان انگلیسی (دولینگو) آمادگی پیدا کنند؛ می توانند در کلاس های خصوصی که توسط مؤسسات زبان برگزار می شود، شرکت کنند. شرکت در کلاس های خصوصی دولینگو با حضور دوستان می تواند باعث ترغیب زبان آموز به یادگیری این زبان خارجی و آمادگی سریع تر آن برای آزمون دولینگو شود. به علاوه با افزایش تعداد نفرات در کلاس های خصوصی دولینگو، شهریه تا حدودی کاهش پیدا می کند که می تواند برای فرد مقرون به صرفه باشد. 

 

کلام آخر 

در این نوشتار به بررسی ویژگی های کلاس های خصوصی دولینگو پرداختیم. چنانچه مایل هستید برای اخذ ویزای تحصیلی، نمره قبولی در آزمون دولینگو را کسب کنید؛ می توانید برای آمادگی بهتر برای این آزمون زبان آنلاین، در کلاس های خصوصی و آنلاینی که توسط آموزشگاه لرن تاک برگزار می شود، شرکت کنید. کلاس های خصوصی دولینگو در مؤسسه لرن تاک به صورت آنلاین و طبق برنامه دلخواه مراجعه کنندگان برگزار می شوند و در یک بازه زمانی کوتاه می توانند سبب شوند تا زبان آموز در کنار سعی و تلاش خود بتواند نمره قبولی در این آزمون را کسب کند. 

اگر در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های خصوصی دولینگو با سؤال یا ابهامی همراه هستید؛ می توانید از طریق شماره های موجود، با مشاوران ما در مؤسسه لرن تاک تماس حاصل کنید. کارشناسان و مشاوران ما شما را درباره انواع کلاس هایی که به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای آمادگی در آزمون دولینگو برگزار می شود، راهنمایی می کنند. 

 


دسته بندی ها: انگلیسی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده