هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی

هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:19

کلاس زبان آنلاین خصوصی، یکی از دوره های آموزشی است که زبان آموزان به واسطه اینترنت و دنیای فناوری اطلاعات، می توانند در زمینه آموزش زبان انگلیسی مهارت به دست آورند. در این دوره از کلاس ها افراد به صورت غیرحضوری و از طریق برنامه اینترنتی آموزش می بینند. در کلاس زبان آنلاین خصوصی شما در هر نقطه از جهان که باشید، می توانید در کلاس حضور پیدا کنید. برای این کار کافی است به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. از جمله مزایایی که سبب شده امروزه بیشتر افراد زبان انگلیسی را به صورت خصوصی و آنلاین یاد بگیرند به مواردی همچون؛ حذف محدودیت زمان و مکان و هزینه پایین نسبت به کلاس حضوری اشاره کرد. هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی در مقایسه با کلاس های حضوری ارزان قیمت است؛ زیرا با ثبت نام در این کلاس ها علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه رفت و آمد نیز حذف می شود. یکی از مراکزی که کلاس زبان آنلاین خصوصی برگزار می کند، لرن تاک است که در مباحث آموزشی خود از جدیدترین شیوه های آموزشی استفاده می کند؛ همچنین هزينه کلاس زبان آنلاین خصوصی در لرن تاک نسبت به سایر مراکز آموزشی ارزان تر است؛ به همین جهت مورد توجه بسیاری از زبان آموزان است.

 

دلیل استقبال از کلاس زبان آنلاین خصوصی چیست؟

فعالیت افراد در سطح جامعه، مشغله های کاری و تحصیلی در حال افزایش است؛ به خاطر همین حضور در کلاس های آموزشی با مشکل مواجه شده است، چون افراد وقت و هزینه کافی برای حضور در کلاس ها را ندارند. از طرف دیگر همه این موضوع را می دانند که بخشی از موفقیت افراد در گرو آموزش مهارت های مختلف و به دست آوردن دانش روز دنیا است؛ بنابراین در کنار تمام کارهای روزانه بسیار ضروری است که فرصت و زمانی، حتی کم برای آموزش مهارت های جدید به خصوص کلاس زبان آنلاین خصوصی اختصاص دهید. در گذشته آموزش زبان انگلیسی اهمیت زیادی نداشت اما امروزه برای برقراری ارتباط با سایر مردم جهان نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی خواهید داشت. کلاس زبان آنلاین خصوصی تمام محدودیت ها را حذف می کند و شما را با جدیدترین و کاربردی ترین متدهای آموزش زبان انگلیسی آشنا خواهد کرد.

 

ویژگی های مهم کلاس زبان آنلاین خصوصی چیست؟

شما در کلاس زبان آنلاین خصوصی مجموعه لرن تاک مباحثی را یاد گرفته و تجربه خواهید کرد که با دوره های آموزشی زبان انگلیسی مراکز آموزش زبان دیگر متفاوت است. ویژگی های کلاس آنلاین زبان خصوصی به شرح زیر است:

  • زمان و استاد دلخواه: زمان، روز و طول برگزاری کلاس و مدرس کلاس خصوصی آنلاین کاملاً به انتخاب زبان آموز بستگی دارد.
  • تعامل و همکاری با مدرس: برخلاف کلاس های گروهی و دسته جمعی که به دلیل تعداد نفرات بالا تعامل کمتری با مدرس وجود دارد، در کلاس خصوصی آنلاین زبان فرد با استاد تعامل بیشتری دارد.
  • محتوای دلخواه و مورد نیاز: در این کلاس ها می توانید به مطالب دلخواه و مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.
  • فرصت بیشتر برای رفع ایرادات: از آنجایی که در کلاس خصوصی آنلاین تنها هستید، فرصت کافی برای رفع اشکالات، حل تمامی تمرینات و تدریس نکات را دارید.
  • ارزیابی مستمر کیفیت کلاس ها: از نظر کیفیت، کلاس های آنلاین خصوصی مجموعه ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا کیفیت آموزش توسط کارشناسان آموزش به صورت منظم ارزیابی می شود.
  • یادگیری سریع‌ تر: افرادی که می خواهند ظرف مدت زمان کمی در آزمون های بين‌المللی زبان شرکت کنند، کلاس زبان آنلاین خصوصی بهترین انتخاب است.
  • راحتی و انعطاف پذیری: زبان ‌آموزان ‌می توانند در هر زمان و مکانی که بخواهند به کلاس های درس دسترسی داشته باشند.

 

مهمترین مزیت های کلاس زبان آنلاین خصوصی

آموزش آنلاین در شیوه های مختلف آموزش زبان انگلیسی تغییرات بزرگی به وجود آورده است. در حقیقت شما از طریق شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی آن هم به صورت خصوصی می توانید به آسانی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در ادامه به برخی مزایای کلاسی زبان آنلاین خصوصی اشاره می کنیم:

 

جلوگیری از اتلاف وقت

بیشتر افراد به دلیل اینکه سرگرم کار و زندگی هستند، وقت کافی برای حضور در کلاس های حضوری را ندارند؛ به همین علت به شرکت در کلاس های آنلاین و خصوصی زبان انگلیسی تمایل بیشتری نشان می دهند که همین کار از اتلاف وقت شما جلوگیری می کند.

 

هزینه رفت و آمد کمتر می شود

هزینه های زندگی روز به روز در حال افزایش است و از آنجا که هزینه حضور در کلاس های حضوری قیمت بالاتری دارد، با شرکت در کلاس های آنلاین و خصوصی می توانید تا حدودی در هزینه های زندگی مثل هزینه رفت و آمد جلوگیری کنید.

 

در دسترس بودن

با برخورداری از گوشی موبایل هوشمند و اینترنت در دوره های آموزشی به راحتی می توانید شرکت کنید. چنانچه قصد شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی را دارید، کافی است اینترنت خود را روشن کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

 

اتمام سریع دوره های آموزشی

یکی از مزایای مهم شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی این که است که می توانید دوره های آموزشی دا به صورت فشرده و در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانید.

 

امکان بهره مندی از پشتیبانی اساتید

در مرکز زبان لرن تاک، زبان آموزان همواره توسط اساتید کاربلد و تحصیل کرده پشتیبانی و حمایت می شوند؛ از همین رو پروسه آموزش با نظارت دقیق اساتید حرفه ای، کاربلد خواهد بود.

 

امکان مرور مطالب تدریس شده

یکی دیگر از مزیت های مهم کلاس آنلاین زبان خصوصی مرور چندباره مطالب است؛ پس این فرصت را دارید ویدئو یا فیلم آموزشی را چند بار مرور کنید تا نکات آموزشی را به شکل عمیق تری یاد بگیرید.

 

اعتماد به نفس افراد افرایش پیدا می کند

برخی افراد خجالتی و کم رو در کلاس های حضوری دچار ترس و اضطراب می شوند و نمی توانند اشکالات و ایرادات خود را مطرح کنند؛ به همین خاطر بهترین فرصت برای این افراد است تا در کلاس زبان آنلاین خصوصی شرکت کنند و به دور از ترس و اضطراب سؤالات خود را بپرسند.

 

امکان دسترسی به منابع آموزشی مختلف

زبان آموزان در کلاس های خصوصی آنلاین به منابع آموزشی مختلفی از جمله: پادکست ها، کتاب های الکترونیکی و آزمون های انلاین دسترسی دارند، این کار باعث می شود یادگیری برای شما جذاب تر شود.

 

دوره های آموزشی متنوع

سایت لرن تاک طیف گسترده‌ ای از دوره های آموزشی زبان انگلیسی را برای زبان آموزان در سطوح مختلف برگزار می کند. این دوره ها از دوره های مبتدی، متوسطه، پیشرفته و تخصصی تشکیل شده است.

 

هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی چقدر است؟

هزینه تدریس زبان آنلاین خصوصی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و هر مؤسسه ای که کلاس آنلاین خصوصی برگزار می کند، سیاست های قیمت گذاری منحصر به فردی دارد. از جمله موارد مؤثر بر هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی موارد زیر را می توان برشمرد:

 

تجربه و سابقه کاری مدرس

یکی از مهم ترین فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت کلاس زبان آنلاین خصوصی سطح تخصص، تجربه و سابقه کاری افراد است. هر چقدر سابقه تدریس مدرس بیشتر باشد به طبع آن هزینه شرکت در کلاس نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تعداد جلسات حضور در کلاس

هر چقدر دوره های آموزشی فشرده تر برگزار شود، بر هزینه کلاس زبان افزوده خواهد شد در مقابل اگر تعداد جلسات طولانی شود، هزینه کلاس ها پایین تر است.

 

تخصص و مدرک استاد

سابقه مدرس نیز بر هزینه کلاس زبان آنلاین خصوصی تأثیر دارد به گونه ای که استادان حرفه ای و به روز با مدرک تحصیلی بالا هزینه بیشتری را از زبان آموز دریافت می کنند.

 

چگونه در کلاس زبان آنلاین خصوصی لرن تاک شرکت کنیم؟

برای شرکت در کلاس زبان آنلاین خصوصی لرن تاک ابتدا باید وارد سایت مجموعه ما به آدرس learntak.ir شوید. بعد از ورود به سایت، گزینه ثبت نام در کلاس را کلیک کنید؛ سپس از این قسمت کلاس مدنظر خود را انتخاب کنید. اگر در کلاس های خصوصی قصد شرکت دارید، باید در قسمت کلاس خصوصی پیام بگذارید. در کمترین زمان ممکن مدرس با شما برای هماهنگی زمان و روز کلاس تماس خواهد گرفت. هزینه کلاس های مجموعه لرن تاک نسبت به سایر مجموعه ها حتی کلاس های خصوصی حضوری بسیار ارزان تر است. آموزش آنلاین و خصوصی زبان انگلیسی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و به آسانی می توانید زبان بين‌المللی انگلیسی را در منزل و هر جای دنیا که هستید یاد بگیرید. برخی افراد در مناطق محروم دسترسی به دبیران باتجربه برای یادگیری زبان را ندارند که لرن تاک این مشکل را به طور کامل رفع کرده است.

 

بهترین سایت برای برگزاری کلاس زبان آنلاین خصوصی

اگر به دنبال یک سایت معتبر و باسابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی هستید، لرن تاک بهترین انتخاب برای شماست. در سایت ما خدمات آموزش آنلاین زبان انگلیسی مطابق با ساختار منظم و یکپارچه تحت نظر اساتید با تجریه و تحصیل کرده انجام می گیرد. شما می توانید زبان انگلیسی را با شرکت در کلاس های گروهی یا خصوصی به صورت کامل آموزش ببینید. در صورت سؤال درباره زبان انگلیسی می توانید با کارشناسان بخش آموزشی ما در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی همکاران ما به طور رایگان استفاده کنید.

 


دسته بندی ها: انگلیسی آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده