شرایط برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین

شرایط برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین

تاریخ انتشار: سه‌شنبه, 04 اردیبهشت 1403 | 23:40

قبولی در آزمون آیلتس و کسب نمره حداقلی در این امتحان از جمله شروط اخذ اقامت تحصیلی، کاری و زندگی در سراسر دنیا است. بر این اساس، سالیانه افراد زیادی برای قبولی در آزمون بین المللی آیلتس در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی آموزش زبان انگلیسی شرکت می کنند. شرکت در کلاس های معتبر کمک می کند تا شرکت کنندگان در آزمون آیلتس بتوانند نمره قبولی را کسب کنند و برای مهاجرت به کشور موردنظر خود اقدام کنند. یکی از راه هایی که به واسطه آن می توان برای آزمون آیلتس آمادگی لازم را پیدا کرد؛ شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس است که به صورت آنلاین برگزار می شوند. چنانچه قصد دارید تا در خصوص شرایط برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

 

کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از بررسی شرایط برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین، بد نیست بدانیم که این دوره برای چه افرادی مناسب است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کلاس خصوصی آیلتس که به صورت آنلاین برگزار می شود، مناسب افرادی است که مایل هستند در یک بازه زمانی کوتاه، برای این آزمون بین المللی زبان آماده شوند. کلاس هایی که به صورت خصوصی و با ظرفیت حداکثر 3 نفر برگزار می شوند، اغلب زمان بیشتری را برای یادگیری و حتی رفع اشکال فراهم می کنند؛ به همین خاطر می توانند سرعت عمل فرد را برای یادگیری زبان انگلیسی افزایش دهند. علاوه بر این؛ تمام کسانی که به دلیل شرایط کاری و زندگی، شرایط شرکت در کلاس های حضوری آیلتس را ندارند؛ می توانند در ساعات آزاد خود در کلاس های آنلاین آیلتس شرکت کنند. 

 

آیا شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین دارای پیش نیاز است؟

در حال حاضر اغلب مؤسسات آموزش زبان خارجی قبل از ثبت نام متقاضی، از او آزمونی تحت عنوان "آزمون تعیین سطح" می گیرند. این آزمون مشخص می ‌کند که هر شرکت کننده تا چه سطحی از زبان انگلیسی را وارد است. بعد از بررسی این آزمون، مدرس ها متناسب با سطح زبان آموز، شروع به آموزش زبان انگلیسی می کنند. حتی اگر فردی هیچ اطلاعاتی در رابطه با زبان انگلیسی نداشته باشد؛ باید در آزمون تعیین سطح که بر اساس شرایط شرکت کننده، به صورت شفاهی یا کتبی برگزار می شود، شرکت کند. 

 

کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین چند ماهه است؟ 

کلاس های خصوصی آیلتس که به صورت آنلاین برگزار می شوند؛ بین 6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد. طی این مدت فرد تسلط کاملی به زبان انگلیسی و سؤالات آزمون آیلتس پیدا می کند؛ به طوری می کند در چهار بخش خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه نمره قبولی را کسب کند. البته همه آموزش ها تنها زمانی نتیجه بخش خواهند بود که با تلاش و استمرار زبان آموز در یادگیری همراه باشند. در هر ماه کلاس های خصوصی آیلتس طی 8 تا 12 جلسه برگزار می شوند که هر کدام از آن ها حدود 1 ساعت است‌. 

 

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین

مزایای بی شمار کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین سبب شده است که بسیاری از افرادی که متقاضی یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس هستند، با خیالی آسوده برای ثبت نام در این کلاس شرکت کنند. در ادامه به برخی از مزایای شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین اشاره شده است که عبارت ‌اند از: 

  1. یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه 
  2. عدم نیاز به رفت و آمد برای شرکت در کلاس ها و ثبت نام 
  3. برخورداری از وقت کافی برای رفع ابهام و مشکلات در کلاس خصوصی 
  4. تعیین زمان برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین متناسب با برنامه فردی 

 

هزینه کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین چقدر است؟

هزینه شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس اغلب بر اساس شرایط متقاضیان تعیین می شود. معمولاً هزینه هر جلسه کلاس خصوصی آیلتس به صورت آنلاین از 590 هزار تومان شروع می شود که این مبلغ با افزایش تعداد نفرات و رزرو تعداد جلسات بیشتر، ممکن است کاهش پیدا کند. در واقع اگر کلاس خصوصی با حضور  3 زبان آموز برپا شود؛ قطعاً شهریه کمتری نسبت به کلاس خصوصی آیلتس تک نفره دارد. در مواردی ممکن است مؤسسه موردنظر به دلیل نزدیکی به برخی از مناسبت ها، هزینه شهریه این کلاس ها را کاهش دهد. 

 

کلام پایانی 

در این نوشتار به شرح شرایط برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین پرداختیم. چنانچه قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و مایلید در مدت زمان کوتاه، برای شرکت در این آزمون آمادگی لازم را پیدا کنید، می توانید در کلاس های آنلاین و خصوصی آیلتس که توسط مجموعه لرن تاک برگزار می شود، شرکت کنید. لرن تاک مؤسسه ای معتبر برای آموزش زبان های خارجی چون آلمانی و انگلیسی است که با استخدام اساتید باتجربه و زبده، تمام متقاضیان را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده می کند. اگر در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس با سؤالاتی همراه هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با پشتیبانی مجموعه لرن تاک تماس حاصل کنید. 

 


دسته بندی ها: انگلیسی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده