شرایط برگزاری کلاس زبان آلمانی سطح B1_1

شرایط برگزاری کلاس زبان آلمانی سطح B1_1

تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 اسفند 1402 | 23:36

مناسب بودن شرایط اشتغال، زندگی و تحصیل در کشور آلمان، باعث شده است که بسیاری از افراد تمایل به یادگیری و اخذ مدرک زبان آلمانی داشته باشند. اما پیدا کردن شغلی مناسب و تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور چندان ساده نیست؛ چراکه تمام متقاضیان تحصیلی و شغلی باید در قدم اول به زبان آلمانی تسلط نسبی داشته باشند. 

مدرک B1 نشان دهنده مسلط بودن فرد به زبان آلمانی است. زبان آلمانی در سطح B1 به دو دسته مختلف تقسیم بندی می شود. ما در این محتوا به توضیح شرایط اولین دسته سطح B1 زبان آلمانی یعنی B1_1 می پردازیم؛ چراکه لازمه اخذ مدارک بالاتر این زبان آلمانی‌، گذراندن کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 و تسلط به تمام اطلاعات آموزش داده در این دوره است. 

 

کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند و مایل هستند در این کشور به کار و تحصیل بپردازند؛ باید تسلط کافی در سطح B1 زبان آلمانی را داشته باشند. داشتن این مدرک نشان می دهد که فرد قادر به انجام مکالمات عادی و ساده روزانه خود در کشور آلمان است و می تواند بسیاری از نیازهای خود را بدون هیچ چالشی رفع کند. 

با شرکت در کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 فرد زبان آلمانی را بهتر درک می کند و می تواند گفتار و نوشتار درست تری از زبان آلمانی تجربه کند. در نظر داشته باشید که این کلاس برای کسانی مناسب است که بیشتر از 16 سال سن دارند و در آزمون تعیین سطح توانستند مجوز ورود به این دوره را کسب کنند. 

 

طول هر دوره زبان آلمانی سطح B1_1 چقدر است؟

یکی از سؤالات متداولی که درباره کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 پرسیده می شود؛ طول دوره است. در واقع اکثر متقاضیان اخذ مدرک زبان آلمانی سطح B1_1 مایل هستند تا بدانند این دوره را در چه مدت زمانی می توانند تمام کنند. معمولاً طول هر دوره در هر آموزشگاه بسته به شرایط کلاس و نوع تدریس استاد متفاوت است. اما به طول معمول این دوره اگر به صورت نیمه خصوصی برگزار شود؛ هر ترم آن بین 10 تا 12 جلسه یا 1 تا 2 ماه به طول می انجامد. 

 

آیا کلاس های نیمه خصوصی زبان آلمانی سطح B1_1 برای یادگیری مناسب هستند؟

بسیاری از متقاضیان نگران هستند که با شرکت در کلاس نیمه خصوصی زبان آلمانی سطح B1_1 قادر به یادگیری اصولی این زبان نباشند‌. اما نتایج به دست آمده از تحلیل کلاس ها نشان می دهد که در دوره های نیمه خصوصی به علت تعامل مداوم زبان آموزان با یکدیگر، یادگیری این زبان بسیار سریع اتفاق می افتد. با این حال اگر فردی شرایط یادگیری زبان در کلاس های نیمه خصوصی که معمولاً با ظرفیت 8 تا 15 نفره تشکیل می شود را ندارد؛ می تواند برای ثبت نام در کلاس های خصوصی زبان آلمانی سطح B1_1 اقدام کند. 

 

آیا شرکت در کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 پیش نیاز دارد؟

شرکت در کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 مانند هر کلاس دیگری دارای پیش نیازهایی است. از آنجایی که این دوره به آموزش سطح پیشرفته تری از زبان آلمانی می پردازد؛ به عنوان پیش نیاز لازم است که متقاضی دوره های مبتدی زبان آلمانی را به طور کامل گذرانده باشد؛ تا بتواند مطالبی که در این سطح آموزش داده می شود را به خوبی درک کند. در صورتی که متقاضی در آزمون تعیین سطح زبان آلمانی، میزان مهارت خود را در این زبان به خوبی نشان دهد، می تواند بدون هیچ مشکلی در کلاس های نیمه خصوصی یا خصوصی زبان آلمانی سطح B1_1 شرکت کند. 

 

کلام پایانی 

در این مطلب به شرح شرایط برگزاری کلاس زبان آلمانی سطح B1_1 پرداختیم. اگر علاقه‌ مند به یادگیری هرچه بهتر این زبان پرکاربرد هستید و مایلید تا با اخذ مدرک زبان آلمانی سطح B شرایط شغلی و تحصیلی مناسبی را برای خود فراهم کنید؛ می توانید در کلاس های آنلاین زبان آلمانی سطح B1_1 لرن تاک که به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود، شرکت کنید. لرن تاک یک مجموعه متخصص در حوزه آموزش زبان آلمانی و انگلیسی است؛ که از اساتید برجسته و باسابقه برای آموزش این دو زبان خارجی کمک می گیرد. 

چنانچه با وجود مطالعه مطلب فوق بازهم در رابطه با شرایط تشکیل کلاس های زبان آلمانی سطح B1_1 با ابهام یا سؤالی همراه هستید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه لرن تاک تماس حاصل کنید. کارشناسان و مشاوران مجموعه لرن تاک به تماس سؤالات شما در رابطه با نحوه ثبت نام در دوره های زبان آلمانی سطح B1_1 پاسخ می دهند‌. 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده