شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A2_1

شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A2_1

تاریخ انتشار: سه‌شنبه, 04 اردیبهشت 1403 | 23:44

آلمان یکی از کشورهایی است که با فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل و کار، توجه بسیاری از متقاضیان ایرانی را به خود جلب کرده است. قطعاً لازمه مهاجرت و اشتغال در هر کشوری، داشتن مهارت کافی در خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان آن کشور است؛ لذا، آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشور آلمان را دارند، باید به یادگیری کامل زبان آلمانی بپردازند. 

سطح A2_1 زبان آلمانی، یکی از کاربردی ترین سطوحی است که هر مهاجر آلمانی، باید به آن مسلط شود. بر این اساس، بر آن شدیم تا در این محتوا به شرح کامل شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A2_1 بپردازیم؛ تا متقاضیان این دوره با آگاهی و اطلاعات کافی، جهت شرکت در کلاس ها اقدام کنند. 

 

دوره زبان آلمانی سطح A2_1 به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

تمام کسانی که دوره A1_1 و A1_2 زبان آلمانی را گذرانده اند و به دنبال یادگیری بیشتر این زبان هستند؛ می توانند در کلاس های خصوصی یا نیمه خصوصی زبان آلمانی سطح A2_1 شرکت کنند. این دوره امکان یادگیری سطح بالاتری از زبان آلمانی را فراهم می کند و زبان آموزان را با انواع افعال کاربردی، ضمیرهای اشاره، جملات مجهول، حروف ربط، مشاغل، خوراکی، انواع سطح تحصیلات و...آشنا می کند. با گذراندن این دوره زبان آموزان می توانند به خوبی با ساکنان کشور آلمان ارتباط برقرار کنند و نیازهایی که ممکن است طی روز در کشور آلمان با آن مواجه شوند را به خوبی رفع کنند. 

 

اقدامات لازم برای شرکت در دوره زبان آلمانی سطح A2_1 چیست؟

اولین اقدامی ‌که لازم است تمام علاقه ‌مندان زبان آلمانی، قبل از شرکت در کلاس های سطح a2_1 انجام دهند؛ تعیین سطح است. قبل از هر چیز بهتر است از مؤسسه موردنظر درخواست شود تا به تعیین سطح شما در زبان آلمانی بپردازد. در صورتی که توانایی شرکت در دوره A2_1 زبان آلمانی را داشته باشید، می توانید بدون هیچ مانعی، برای ثبت نام در کلاس هایی که برای این سطح برگزار می شود، اقدام کنید. 

البته لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که کلاس های گروهی و خصوصی زبان آلمانی سطح A2_1 تنها برای افراد بالای 16 سال برگزار می شوند. اگر سن شما از 16 سال کمتر باشد؛ می توانید برای یادگیری این زبان خارجی، در کلاس های مخصوص کودک و نوجوان شرکت کنید. 

در نظر داشته باشید که اگر قرار است دوره زبان آلمانی سطح A2_1 به صورت آنلاین یا مجازی برگزار شود؛ باید اپلیکیشن یا هر نوع پلتفرمی که لازم است برای کلاس های آنلاین در آن حاضر شوید را از قبل نصب کنید و در ساعات موردنظر، آماده برگزاری کلاستان باشید. 

 

ویژگی های کلاس های گروهی دوره زبان آلمانی سطح A2_1 چیست؟

هر کلاس یا دوره ای که برای آموزش زبان آلمانی سطح A2_1 برگزار می شود؛ دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خودش است. از آنجایی که تقاضا برای ثبت نام در کلاس های گروهی زبان آلمانی زیاد است؛ بر آن شدیم تا در ادامه به بیان مهم ترین ویژگی های کلاس های نیمه خصوصی دوره زبان آلمانی سطح A2_1 بپردازیم. برخی از ویژگی های این دوره به شرح زیرند: 

  1. در هر دوره زبان آلمانی سطح A2_1 بین 8 تا 15 زبان آموز می توانند شرکت کنند. 
  2. هر دوره زبان آلمانی سطح A2_1 از 12 تا 14 جلسه تشکیل می شود. 
  3. هر جلسه کلاس زبان آلمانی سطح A2_1 حدود 1 تا 1:30 دقیقه به طول می انجامد. 
  4. در صورت غیبت مدرس دوره، مؤسسات پیش رفتن طبق برنامه دوره، کلاس های جبرانی برگزار می کنند. 

 

هزینه ثبت نام در دوره زبان آلمانی سطح A2_1 چقدر است؟

یکی از سؤالاتی که ممکن است از همان ابتدا ذهن متقاضیان یادگیری زبان های آلمانی را به خود درگیر کند، هزینه کلاس ها است. درباره هزینه کلاس های زبان آلمانی سطح A2_1 نمی توان نرخ مشخصی را برای هر مؤسسه زبان آلمانی تعیین کرد؛ چراکه عواملی نظیر شیوه تدریس اساتید، سطح مهارت اساتید، تعداد افراد حاضر در هر کلاس، مدت زمان آموزش و...در قیمت شهریه دوره زبان آلمانی سطح A2_1 تأثیرگذار هستند. بهترین راه برای اطلاع دقیق از هزینه کلاس های زبان آلمانی، تماس با مؤسسه موردنظر است. معمولاً تمام مؤسسات آموزش زبان، بر اساس شرایط کلاس هایشان، شهریه دوره زبان آلمانی سطح A2_1 را مشخص می کنند. 

 

کلام پایانی 

در این محتوا به شرح اینکه شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A2_1 چیست؟ پرداختیم. در صورتی که شرایط مناسب برای شرکت در این دوره آموزش زبان آلمانی را دارید؛ می توانید برای تعیین سطح و همچنین ثبت نام در کلاس ها، به مجموعه لرن تاک مراجعه کنید. لرن تاک یک مؤسسه آموزش زبان معتبر و با سابقه است که کلاس های آموزش زبان آلمانی و انگلیسی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کند. 

تمامی دوره های زبان آلمانی و انگلیسی در لرن تاک به صورت آنلاین برگزار می شوند؛ بنابراین؛ تمام متقاضیان یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی، در هر استانی که باشند، می توانند برای شرکت در کلاس های زبان لرن تاک اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری کلاس ها و زمان شروع کلاس ها، کافی است از طریق راه های ارتباطی، با مشاوران و کارشناسان مؤسسه لرن تاک تماس بگیرید. 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده