شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_2

شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_2

تاریخ بروزرسانی: سه‌شنبه, 04 اردیبهشت 1403 | 23:45

زبان آلمانی مانند سایر زبان های خارجی دارای سطوح مختلفی است؛ که هر زبان آموز برای تقویت خود در زبان موردنظر باید توانایی و دانش خود را در هر سطح افزایش دهد. دوره زبان آلمانی سطح A1_2 یکی از مهم ترین دوره هایی است که تمام افراد برای یادگیری جامع زبان آلمانی باید در آن شرکت کنند. با توجه به اهمیت این دوره در زمینه آموزش زبان آلمانی، لازم دانستیم تا در این محتوا به شرح کامل شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_2 بپردازیم؛ تا بتوانید با آگاهی کامل، برای شرکت در کلاس های این سطح از زبان آلمانی اقدام کنید. 

 

دوره زبان آلمانی سطح A1_2 مناسب چه کسانی است؟

بعد از اینکه زبان آموزان در دوره A1_1 زبان آلمانی شرکت کرده اند و به یادگیری الفبا، لغات و مفاهیم ابتدایی زبان آلمانی پرداختند؛ لازم است تا در مرحله بعد، در دوره زبان آلمانی سطح A1_2 شرکت کنند. این دوره به آموزش چهار مهارت اصلی در زبان آموزان تمرکز دارد و معمولاً افراد حاضر در این دوره می توانند در پایان  به زبان آلمانی مکالمه داشته باشند.

 

برگزاری کلاس زبان آلمانی سطح A1_2 آنلاین بهتر است یا آنلاین؟

در گذشته اغلب کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری و در مؤسسات برگزار می شد؛ اما چند سالی است که در روال آموزش زبان های خارجی تغییرات زیادی ایجاد شده است. برای مثال امروزه امکان یادگیری زبان آلمانی سطح a1_2 به صورت حضوری و همچنین به صورت آنلاین امکان پذیر است. برگزاری کلاس های زبان به صورت آنلاین یا حضوری مزایا و معایب خاص خودش را دارد؛ اما در حال حاضر شرایط زندگی و شغل افراد به گونه ای است که شرکت در کلاس های آنلاین زبان آلمانی برای آن ها بهتر است. برخی از مزایای دوره آنلاین زبان آلمانی سطح A1_2 عبارت ‌اند از: 

  1. نداشتن محدودیت مکانی برای ثبت نام در کلاس زبان آلمانی 
  2. امکان ذخیره و مشاهده چند باره کلاس ها 
  3. پرداخت هزینه کمتر برای شرکت در کلاس ها 
  4. صرفه جویی در زمان 

 

دوره زبان آلمانی سطح A1_2 طی چند جلسه برگزار می شود؟

با توجه به اینکه در آموزشگاه های مختلف آموزش زبان آلمانی؛ تعداد جلسات متفاوتی را برای هر دوره زبان آلمانی سطح A1_2 در نظر می گیرند؛ بهتر است برای اطلاع دقیق از تعداد جلسات، به مؤسسه موردنظر مراجعه شود. اما به طور معمول اغلب دوره های زبان در هر دوره از 10 تا 12 جلسه یک ساعته تشکیل می شوند. در مواردی که دوره به صورت فشرده باشد؛ به تعداد جلسات یا زمان آن ها افزوده می شود. 

 

دوره گروهی زبان آلمانی سطح A1_2 دارای حداکثر چند زبان آموز است؟

کلاس های زبان آلمانی سطح A1_2 در آموزشگاه های مختلف به صورت خصوصی یا گروهی برگزار می شوند. کلاس های خصوصی که تنها با حضور یک زبان آموز تشکیل می شود؛ اما کلاس های گروهی از تعدادی زبان آموز با رده های سنی مختلف تشکیل می شود. تعداد افراد حاضر در کلاس های گروهی آموزش زبان بنا به صلاحدید هر مؤسسه متفاوت است. اما به طور معمول، هر دوره آموزش زبان آلمانی گروهی، از 6 تا 10 زبان آموز تشکیل می شود که همه آن ها بعد از تعیین سطح انتخاب شده و در دوره مناسب خود ثبت نام می شوند. 

 

آیا شرکت در دوره زبان آلمانی سطح A1_2 دارای محدودیت سنی است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که به علت مبتدی بودن سطح A1_1 و A1_2 زبان آلمانی، همه افراد در هر سنی می توانند برای شرکت در کلاس اقدام کنند. اما این تصور کاملاً اشتباه است. زبان آلمانی از زبان های پیچیده و نسبتاً سختی است که حتی گذراندن دوره های مبتدی آن نیاز به گذاشتن زمان زیاد و تلاش مستمر برای یادگیری دارد؛ بنابراین؛ ممکن است که کودکان و افرادی که به تازگی وارد دوره نوجوانی شده اند، بتوانند این زبان را بیاموزند؛ لذا پیشنهاد می شود، افرادی که بالای 16 سال سن دارند؛ برای شرکت در دوره زبان آلمانی سطح a1_2 اقدام کنند، تا بتوانند مفاهیمی که در این جلسات مختلف این کلاس آموزش داده می شود، به خوبی درک کنند. 

 

هزینه شرکت در کلاس های گروهی آنلاین زبان آلمانی سطح A1_2 چقدر است؟

هزینه شرکت در کلاس های گروهی آنلاین زبان آلمانی سطح A1_2 بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. اولین و مهم ترین فاکتور تأثیرگذار در هزینه کلاس زبان آلمانی سطح A1_2 مهارت و سطح دانش استادی است که قرار است این زبان خارجی را به زبان آموزان آموزش دهد. قطعاً اساتیدی که از دانش و مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار هستند، هزینه بالاتری را به عنوان حق ‌الزحمه دریافت می کنند؛ چراکه می توانند با به ‌کارگیری شیوه های آموزشی تست شده و مؤثر، این زبان را در کوتاه ترین زبان و بهترین شکل به زبان آموزان بیاموزند.

علاوه بر این؛ عواملی نظیر تعداد نفرات کلاس زبان، اعتبار مؤسسه آموزشی، تعداد جلسات و مدت زمان هر کلاس، در هزینه این دوره آموزش زبان تأثیرگذار است. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت دوره زبان آلمانی سطح A1_2 با مؤسسه موردنظر تماس حاصل شود. 

 

کلام پایانی 

در این مطلب به بررسی شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_2 پرداختیم. چنانچه قصد دارید این زبان پیچیده و دشوار را به صورت کامل بیاموزید؛ بهتر است در کلاس های آموزش زبان آلمانی شرکت کنید. لرن تاک یک آموزشگاه بنام و باسابقه در حوزه آموزش زبان آلمانی و زبان انگلیسی است. لرن تاک این دو زبان خارجی را به صورت خصوصی و همچنین گروهی برگزار می کند. 

کلاس های زبان خصوصی و گروهی در لرن تاک به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شوند که امکان یادگیری را در هر موقعیت مکانی برای شما عزیزان فراهم می کنند‌. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_2 دارید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی، با کارشناسان تیم لرن تاک تماس حاصل کنید. مشاوران مؤسسه آموزش زبان لرن تاک به تمام سؤالات شما درباره دوره آنلاین زبان آلمانی پاسخ می دهند. 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده