شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1

شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1

تاریخ انتشار: سه‌شنبه, 04 اردیبهشت 1403 | 23:46

تمایل بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به کشور آلمان باعث شده است که تقاضا برای یادگیری این زبان خارجی بسیار زیاد باشد. با توجه به اینکه این زبان نسبتاً پیچیده و دشوار است؛ لازم است که صفر تا صد زبان آلمانی توسط مدرسان حرفه ای و باتجربه آموزش داده شود. دوره زبان آلمانی سطح A1_1 اولین دوره ای است که زبان آموزان زبان آلمانی باید در آن شرکت کنند؛ لذا بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1 بپردازیم. اگر قصد شرکت در کلاس های زبان آلمانی سطح A1_1 را دارید؛ اما با شرایط شرکت در این کلاس آشنا نیستید، بهتر است این محتوا را تا انتها مطالعه کنید. 

 

دوره زبان آلمانی سطح A1_1 به آموزش چه مطالبی می پردازد؟

قبل از اینکه بخواهید در دوره زبان آلمانی سطح A1_1 شرکت کنید؛ بد نیست بدانید که قرار است در این دوره چه مطالبی را بیاموزید. مطالبی که در دوره زبان آلمانی سطح A1_1 آموزش داده می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ آموزش های موجود در این دوره باعث می شوند تا دوره های بعدی زبان آلمانی ساده تر به نظر برسد و زبان آموز حین یادگیری این زبان چالش های کمتری را تجربه کند. مهم ترین مطالبی که در دوره زبان آلمانی سطح A1_1 آموزش داده می شوند، عبارت است از: 

  • الفبای زبان آلمانی 
  • اصول و قواعد تلفظ حروف 
  • معرفی شهر و کشور 
  • تمام اوقات روز 
  • ساعت 
  • شناخت اعضای خانواده 
  • رنگ ها 
  • خوراکی و انواع نوشیدنی  
  • روزهای هفته، ماه و سال 

 

دوره زبان آلمانی سطح A1_1 برای چه کسانی مناسب است؟

دوره زبان آلمانی سطح A1_1 برای تمام نوجوانان و بزرگسالانی که مایل به یادگیری زبان آلمانی از صفر هستند، مناسب است. در واقع سطح A1_1 به آموزش زبان آلمانی در سطح مبتدی می پردازد. هر فردی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارد و هیچ اطلاعاتی درباره این زبان خارجی ندارد؛ می بایست در قدم اول، در دوره A1_1 زبان آلمانی شرکت کند. کسانی که قصد شرکت در کلاس های دوره زبان آلمانی سطح A1_1 را دارد، بهتر است بالای 11 سال سن داشته باشد، تا بتواند این زبان پیچیده و دشوار را به بهترین نحو بیاموزد. 

 

دوره زبان آلمانی سطح A1_1 به چه صورت برگزار می شود؟

نحوه برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1 بسته به انتخاب زبان آموز و همینطور شرایط ممؤسسه موردنظر متفاوت است. برخی از کلاس های زبان آلمانی سطح A1_1 به صورت خصوصی و بسیاری از آن ها به صورت نیمه خصوصی با تعداد 6 تا 10 نفر برگزار می شوند. معمولاً انتخاب نحوه برگزاری کلاس زبان به خود زبان آموزان بستگی دارد. چنانچه زبان آموزی مایل است تا در مدت زمان کوتاهی، این زبان پرکاربرد را بیاموزد، قطعاً انتخاب دوره زبان آلمانی سطح A1_1 برای او مناسب تر است. 

اما اگر زبان آموزی مایل است تا در کنار افراد دیگر، به یادگیری زبان آلمانی بپردازد، قطعاً شرکت در کلاس های نیمه خصوصی بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که کلاس های نیمه خصوصی شهریه پایین تری نسبت به کلاس های خصوصی زبان آلمانی دارند؛ بنابراین؛ انتخاب دوره خصوصی زبان آلمانی سطح A1_1 برای کسانی که مایل هستند با هزینه ای کمتر، یادگیری این زبان خارجی را فرا گیرند، مناسبت تر است. 

 

هزینه شرکت در دوره زبان آلمانی سطح A1_1 چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره زبان آلمانی سطح A1_1 به پارامترهای متعددی بستگی دارد؛ بنابراین؛ ممکن نیست که هزینه مشخصی را به عنوان شهریه زبان آلمانی سطح A1_1 تعیین کرد. به طور کلی عواملی نظیر نوع برگزاری کلاس زبان آلمانی، سطح مهارت استاد موردنظر، تعداد افراد حاضر در کلاس های گروهی زبان آلمانی، اعتبار مؤسسه آموزش زبان و...تعیین کننده شهریه این کلاس هستند. برای اطلاع از هزینه دقیق زبان آلمانی سطح A1_1 لازم است تا از طریق راه های ارتباطی، با آموزشگاه زبان موردنظر تماس حاصل شود. 

 

کلام پایانی 

در این نوشتار به شرح کامل شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1 پرداختیم. چنانچه قصد شرکت در کلاس های زبان آلمانی سطح A1_1 را دارید؛ می توانید به مجموعه لرن تاک مراجعه کنید. لرن تاک یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی و آلمانی است که با به‌ کارگیری جدیدترین تکنیک های یادگیری زبان های خارجی، دو زبان آلمانی و انگلیسی را با کمک اساتید باتجربه و حرفه ای به علاقه ‌مندان آن آموزش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط برگزاری دوره زبان آلمانی سطح A1_1 می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه لرن تاک تماس حاصل کنید. کارشناسان و مشاوران مجموعه لرن تاک ضمن تعیین سطح زبان آلمانی و انگلیسی شما، شما را با شرایط برگزاری کلاس ها و هزینه ها آشنا می کنند. 

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده