دوره آیلتس آکادمیک

دوره آیلتس آکادمیک

تاریخ انتشار: جمعه, 07 اردیبهشت 1403 | 22:47

گواهینامه آزمون زبان آیلتس به عنوان یکی از مدارک اصلی جهت اخذ ویزای تحصیلی و کاری در کشورهای انگلیسی زبان شناخته می شود؛ بنابراین؛ آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کشورهای انگلیسی زبان را دارند؛ باید برای گرفتن مدرک این آزمون اقدام کنند. اما از آنجایی که آزمون آیلتس در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار می شود، بسیاری از افراد در انتخاب آزمون و کلاس ها دچار تردید می شوند و نمی توانند متناسب با اهدافشان انتخاب درستی داشته باشند. 

با توجه به اهمیت نوع آزمون آیلتس برای مهاجرت به کشورهای خارجی، بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی یکی از انواع آزمون های آیلتس، یعنی آیلتس آکادمیک بپردازیم. چنانچه نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر درباره شرایط آزمون آیلتس آکادمیک و نحوه شرکت در دوره های آن را دارید؛ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید. همچنین میتوانید برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس با ما در تماس باشید.

 

آزمون آیلتس آکادمیک چیست؟ 

آزمون آیلتس آکادمیک مانند سایر آزمون های زبان انگلیسی، به ارزیابی و سنجش چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن می پردازد. موضوعی که باعث تمایز دو آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از یکدیگر می شود؛ متفاوت بودن سؤالات دو مهارت نوشتن و خواندن است. IELTS Academic Test معمولاً به کسانی پیشنهاد می شود که قصد دارند در دانشگاه ها و مؤسسات عالی پذیرش شوند. همچنین آن دسته از افرادی که قصد دارند ویزای کار در کشورهای انگلیسی زبان را به دست بیاورند؛ بد نیست در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنند و نمره قبولی در این آزمون را به دست بیاورند.

 

شرکت در دوره IELTS Academic به چه کسانی پیشنهاد می شود؟ 

با توجه به اینکه اکثر دانشگاه های انگلیسی زبان مایل به پذیرش دانشجوهای خارجی مسلط به زبان انگلیسی هستند؛ لازم است که دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه های عالی بین المللی، به یادگیری کامل زبان انگلیسی بپردازند. تسلط دانشجو در دانشگاه های عالی زمانی اثبات می شود که فرد بتواند نمره قبولی مورد نظر در هر دانشگاه را در آزمون آیلتس آکادمیک به دست بیاورد. از آن جایی که این آزمون در سؤالات بخش نوشتن و خواندن، حتی اصطلاحات، عبارات و کلماتی که در ارتباطات روزمره استفاده نمی شوند را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ آماده شدن برای این سؤالات، علاوه بر تلاش نیاز به آموزش اصولی دارد. اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های انگلیسی زبان را دارید؛ بهتر است برای آمادگی در آزمون، در کلاس های آیلتس آکادمیک شرکت کنید. این کلاس به افرادی که بیشتر از 16 سال سن دارند و تسلط بالایی به سؤالات این آزمون ندارند، پیشنهاد می شود. 

 

در دوره آیلتس آکادمیک چه کتابی آموزش داده می شود؟

ما در مؤسسه لرن تاک دوره های متعددی را برای آزمون IELTS Academic برگزار می کنیم و کتابی در این دوره ها به آموزش آن می پردازیم، مجموعه کتاب های MINDSET FOR IELTS است. این مجموعه کتاب یک منبع عالی و مناسب برای آمادگی در آزمون آیلتس آکادمیک است. در این کتاب نمونه های متنوعی از تمرینات و سؤالات مشابه آزمون آورده شده است که مدرس با حل کردن و آموزش آن ها، شما را با نحوه پاسخ دادن به سؤالات آماده می کند. تمام دانشجویان سطح مبتدی تا پیشرفته یعنی A2 تا C1 می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی و قبولی در IELTS Academic Test در دوره هایی که از کتاب MINDSET FOR IELTS برای آموزش استفاده می کنند، شرکت کنند. 

 

دوره آیلتس آکادمیک لرن تاک از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

ضمن اینکه کتاب MINDSET FOR IELTS درجه سختی بالاتر از 6 دارد؛ نیاز است که آموزش آن توسط مدرس با سواد و متخصص انجام شود. از ویژگی های دوره آیلتس آکادمیک لرن تاک این است که اساتیدی را برای آموزش این دوره در نظر گرفته است که علاوه بر سوابق تحصیلی خوب، تسلط بالایی به این کتاب و همچنین سوالات آزمون دارند و می توانند مفاهیم این کتاب را به خوبی برای هر سطح دانشجویی آموزش دهند. دوره آیلتس آکادمیک لرن تاک علاوه بر تدریس توسط اساتید مجرب، به صورت آنلاین برگزار می شود و هر فرد بدون محدودیت و در هر موقعیتی می تواند در کلاس ها شرکت کند. سایر ویژگی های دوره آیلتس آکادمیک لرن تاک شامل موارد زیر می شوند: 

  1. برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی
  2. امکان شرکت در کلاس ها با هر مقدار بودجه ای 
  3. شرکت در کلاس ها با سرور اختصاصی و بدون قطعی
  4. امکان تعیین زمان کلاس متناسب با شرایط زبان آموز
  5. مناسب بودن هزینه دوره آیلتس آکادمیک نسبت به کیفیت آموزش

 

سخن پایانی 

در این نوشتار به شرح اینکه آزمون زبان آیلتس آکادمیک چیست و برای چه کسانی مناسب است؛ پرداختیم. اگر متناسب با اهدافتان نیاز است که در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید؛ بد نیست که به دنبال یک مرکز آموزش عالی جهت آمادگی برای این آزمون باشید. با شرکت در دوره آیلتس آکادمیک می توانید تسلط کاملی به سؤالات آزمون داشته باشید و نمره قبولی را برای اخذ مدرک کسب کنید. ما در مؤسسه لرن تاک انواع دوره های آنلاین آزمون هایی چون آیلتس، تافل و دولینگو را با کمک اساتید برجسته و باتجربه برگزار می کنیم. برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره های آنلاین آیلتس آکادمیک می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل کنید و برای ثبت نام در کلاس ها اقدام کنید.

 


دسته بندی ها: انگلیسی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده