دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال

دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 1403 | 01:51

با توجه به مزایای بی نظیر کار در کشورهای خارجی، امروزه عده زیادی از ایرانیان با تصمیم برای مهاجرت کاری، اقدام به یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک آیلتس کرده اند. از آنجایی که بهترین مدرک زبان، برای گرفتن ویزای کاری، گواهینامه آیلتس جنرال است؛ بسیاری از افراد برای شرکت در این سنجش اقدام می کنند؛ لذا برخی از متقاضیان مایلند تا با ثبت نام در دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال، در مدت زمان کم بتوانند نمره قبولی را در این آزمون ارزیابی زبان به دست بیاورند. 

لرن تاک یک موسسه درخشان و معتبر در حوزه برگزاری دوره آنلاین زبان انگلیسی و دوره های آنلاین آمادگی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است؛ که به دلیل تقاضای زیاد درباره اطلاع از شرایط دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال، این محتوا را برای شما عزیزان آماده کرده است. در صورتی که مایل به اطلاع از ویژگی ها و مشخصات آزمون آیلتس جنرال هستید، این محتوا را تا انتها مطالعه کنید. 

 

دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال برای کسانی مناسب است که قصد دارند به علت اشتغال در کشورهای خارجی، مهاجرت کنند. آزمون آیلتس جنرال مانند آیلتس آکادمیک به سنجش چهار مهارت شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن فرد در زبان انگلیسی می پردازد. 

بنابراین؛ آن دسته از افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، اما هیچ آشنایی با سؤالات آزمون و نحوه پاسخ دادن به سؤالات ندارند، می توانند در دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند. زبان آموزان در هر سطحی از زبان انگلیسی باشند، می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. البته در مؤسسه لرن تاک تمام متقاضیان قبل از ثبت نام تعیین سطح می شوند، تا در ادامه برای یادگیری با مشکلی مواجه نشوند. سایر کسانی که کاندید مناسبی برای شرکت در این دوره هستند عبارت‌اند از: 

  1. افرادی مایل هستند در مقاطع قبل از دانشگاه در کشورهای خارجی تحصیل کنند. 
  2. کسانی که مایل هستند برای زندگی به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. 
  3. کسانی که باید برای دوره های کاری به کشورهای خارجی سفر کنند. 
  4. کسانی که قصد دارند در مدت زمان کوتاه به سؤالات آزمون آیلتس مسلط شوند. 

 

دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال چه مهارت هایی را در فرد تقویت می کند؟ 

با شرکت در آزمون آیلتس جنرال دانش عمومی فرد در زبان انگلیسی بسیار تقویت می شود و در مورد موضوعات مختلف به آگاهی بالایی دست پیدا می کند. با شرکت در این دوره مهارت چهارگانه مورد نیاز برای آزمون آیلتس جنرال به صورت هم‌زمان در فرد تقویت می شود و به دلیل تمرین و تکرار زیاد به سؤالات آزمون مسلط می شوند. در نهایت تمام استراتژی های لازم برای پاسخ دادن به سؤالات آزمون آیلتس جنرال به زبان آموز آموزش داده می شود، تا بتواند در روزه آزمون بدون چالش و در کوتاه ترین زمان ممکن به سؤالات پاسخ دهند. 

 

مشخصات و ویژگی های دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال

برخی از ویژگی های دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال مؤسسه لرن تاک عبارت‌اند هستند از:  

  1. برگزاری کلاس به صورت آنلاین 
  2. استفاده از کتاب Mindset For IELTS به عنوان منبع آموزش
  3. امکان شرکت در کلاس به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی 
  4. آموزش توسط اساتید مجرب و دارای سابقه درخشان 
  5. امکان گذراندن دوره و آمادگی در آزمون آیلتس در مدت زمان کوتاه 
  6. تعیین ساعات کلاس های خصوصی مطابق با خواسته زبان آموز
  7. انجام تمرینات مختلف برای مسلط شدن زبان آموز به مبحث موردنظر
  8. دو طرفه بودن کلاس ها و امکان صحبت زبان آموز در جلسات آنلاین 
  9. ضبط کلاس و قابلیت مشاهده مجدد جلسات 

 

در دوره IELTS General مؤسسه لرن تاک از چه کتابی برای آموزش استفاده می شود؟

در مؤسسه لرن تاک کتاب Mindset For IELTS برای آموزش و آمادگی دانشجو در آزمون آیلتس جنرال مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی اصلی این کتاب، تقویت زبان آموزان در چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن به صورت هم‌زمان است که سبب می شود تا بتوانند نمره قبولی را در آزمون آیلتس جنرال کسب کنند. در کتاب Mindset تمرینات مفید و نمونه سؤالات پرتکراری از آزمون آیلتس آورده شده است که مدرسان لرن تاک با حل کردن و بررسی آن ها زبان آموز را برای گرفتن نمره قبولی در آزمون آیلتس آماده می کنند. 

 

شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال چقدر به طول می انجامد؟ 

مدت زمان اتمام دوره آمادگی زبان آیلتس جنرال بسته به نوع کلاس متفاوت است. با توجه به اینکه کلاس های آنلاین زبان انگلیسی به دو شکل خصوصی و نیمه خصوصی و به صورت نیمه فشرده، فوق فشرده، ترمیک و تک روز برگزار می شود؛ نمی توان زمان دقیقی را برای اتمام این دوره تعیین کرد. اما به طور کلی هر جلسه آموزش حدوداً 1 ساعت است و هر ترم بین 1 تا 1.5 به طول می انجامد. 

 

کلام پایانی 

در مطلب فوق به بررسی دوره آمادگی آزمون آیلتس جنرال پرداختیم و ویژگی های آن را برایتان شرح داده ایم. در صورتی که مایل به اخذ ویزای کاری کشورهای انگلیسی زبان هستید و لازم است که نمره قبولی در آزمون آیلتس جنرال کسب کنید؛ می توانید برای آموزش، در کلاس های آنلاین مؤسسه لرن تاک شرکت کنید. لرن تاک سابقه درخشان و موفقی در آموزش زبان انگلیسی و آلمانی دارد؛ لذا می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در کنار تلاش و پشتکار خود، بتوانید در آزمون آیلتس جنرال نمره قبولی را کسب کنید. اگر در خصوص شرایط برگزاری کلاس های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس جنرال با سؤال و ابهامی همراه هستید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما تماس حاصل کنید. 

 


دسته بندی ها: انگلیسی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده