آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی

آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی

تاریخ بروزرسانی: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:18

در حال حاضر ضمن برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری، شرکت در کلاس های آنلاین و غیر حضوری نیز برای زبان آموزانی که به دلیل مشغله شغلی زیاد امکان حضور در کلاس را ندارند، به جود آمده است. آموزش مجازی زبان انگلیسی با فیلم یا وویس فرصت بسیار خوبی است تا افراد بتوانند این زبان بين‌المللی را یاد بگیرند. با پیشرفته شدن تکنولوژی و به لطف رایانه، تلفن های هوشمند و اینترنت، آموزش و یادگیری مهارت های جدید؛ به ویژه آموزش مجازی زبان انگلیسی راحت تر از هر وقت دیگری شده است. کلاس آنلاین زبان انگلیسی، از جمله دوره های آموزشی است که در آن افراد به واسطه بستر اینترنت و فناوری اطلاعات، می توانند آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی را کسب کنید. در این دوره ها، افراد به صورت غیرحضوری و از طریق سایت یا برنامه های اینترنتی آموزش می بینند. در هر نقطه از جهان که باشید، امکان حضور در کلاس را بدون اتلاف وقت خواهید داشت، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید. یکی از مراکز آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی، مجموعه لرن تاک است که در مباحث آموزشی از جدیدترین متدهای آموزشی استفاده می کند؛ از همین رو بسیار مورد توجه زبان آموزان قرار دارد.

 

آموزش مجازی زبان انگلیسی چیست؟

امروزه دسترسی به اینترنت پرسرعت برای بیشتر افراد وجود دارد؛ از همین رو بدون هیچ مشکلی می توانند، مهارت های مختلف از جمله زبان انگلیسی را به صورت آنلاین و مجازی آموزش ببینند. برخلاف دوره های حضوری آموزش زبان که در آموزشگاه برگزار می شود، در کلاس های آنلاین و مجازی می توانید در هر زمانی که بخواهید آموزش ببینید. یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت شغلی و سایر مهارت ها بسیار لازم و ضروری است؛ از همین رو بهتر است از هر فرصتی برای افزایش میزان تسلط خود به زبان انگلیسی استفاده کنید. در دوره های مجازی نیز همچون کلاس حضوری به زبان آموزان تمامی مباحث آموزش داده می شود. برخی افراد به اشتباه گمان می کنند که کیفیت دوره های آموزش مجازی انگلیسی در مقایسه با کلاس های حضوری پایین‌تر است، در حالی که چنین نیست و از نظر کیفیت آموزش تفاوت چندانی بین آن ها وجود ندارد.

 

چرا آموزش مجازی زبان انگلیسی

آموزش مجازی زبان انگلیسی برای همه افراد در تمام رده های سنی مناسب بوده و برای کسانی که به دلایل گوناگون نمی توانند در کلاس های حضوری زبان انگلیسی شرکت کنند، راه حلی بسیار مناسب و کاربردی است. این افراد احتمال دارد به دلیل داشتن مشغله های کاری زیاد یا دوری مسافت بین محل سکونت یا کار با آموزشگاه نتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند؛ از همین رو ترجیح می دهند در کلاس های آنلاین و مجازی شرکت کنند. اکنون ما در عصری زندگی می کنیم که به آن عصر ارتباطات و اطلاعات گفته می شود، به همین علت افراد دیگر نمی توانند بهانه ای برای عدم یادگیری زبان بیاورند. برخلاف سالیان دور دیگر نمی توان با شیوه های آموزشی سنتی به یادگیری پرداخت و باید از جدیدترین روش های آموزشی استفاده کرد. در گذشته پیدا کردن کتاب، منابع علمی، مراکز آموزشی و مدرس خوب مشکل بود؛ اما اکنون با دسترسی به اینترنت تمامی این مشکلات رفع شده است؛ بنابراین زبان آموزان می توانند از طریق فضای مجازی و به طور آنلاین زبان انگلیسی را تا سطح پیشرفته بدون اتلاف وقت و هزینه سپری کنند.

 

برای آموزش مجازی زبان انگلیسی جهت دریافت مدرک بين‌المللی باید چه مسیری را طی کنید؟

برای شروع آموزش مجازی زبان انگلیسی هیچ موقع دیر نیست. در هر سن و موقعیتی که باشید با یادگیری زبان انگلیسی می توانید سطح زندگی و درآمدتان را ارتقا دهید. مؤسسات معتبر و با سابقه از جمله لرن تاک، برای یادگیری زبان آموزان، مراحل دقیق و منظمی طراحی کرده است. مسیر شروع آموزش مجازی زبان انگلیسی در مجموعه لرن تاک به شرح زیر است:

 

چرا قصد دارید زبان یاد بگیرید

در نخستین گام باید هدف خود از آموزش مجازی زبان انگلیسی را به طور واضح مشخص کنید. تعیین هدف به شما در انتخاب منابع و اساتید کمک زیادی می کند. آموزش مجازی زبان انگلیسی با هدف تقویت مهارت های عمومی زبان، مهاجرت شغلی یا تحصیلی به کشورهای خارجی، شرکت در آزمون های بين‌المللی و یا دریافت مدرک بين‌المللی زبان همه دارای مسیر آموزش متنوع و جداگانه ای هستند.

 

سنجش سطح فعلی زبان

همواره در زبان انگلیسی را در مراکزی آموزش ببینید که در ابتدا از زبان آموزان آزمون تعیین سطح گرفته شود؛ زیرا آموزشگاه هایی که بدون گرفتن آزمون اولیه و تعیین سطح، آن ها را در کلاس های مجازی ثبت نام می کنند، نتیجه رضایت بخشی مشاهده نمی کنند. لرن تاک جزو مؤسساتی است که در آموزش مجازی زبان انگلیسی ابتدا از افراد آزمون تعیین سطح می گیرد که همین کار موجب رضایت بیشتر زبان آموزان و افرایش کیفیت کلاس ها شده است.

 

انتخاب یک مدرس خوب برای آموزش مجازی زبان انگلیسی

در آموزش مجازی زبان انگلیسی آنچه باعث موفقیت بیشتر می شود، انتخاب یک مدرس حرفه ای است. در مجموعه ما می توانید به دلخواه از بین اساتید یکی را به عنوان مدرس خود انتخاب کنید.

 

طرح درس داشته باشید

در کنار منابع درسی، مسیر پیشرفت در آموزش مجازی زبان انگلیسی نیز بسیار مهم است. به هر فرد با توجه به نقاط ضعف و قدرت افراد، طرح درس و آموزش متنوعی داده می شود تا مسیر پیشرفت را به به آسانی طی کنند.

 

استمرار داشته باشید

زمانی که از قرارگیری در مسیر درست آموزش مطمئن شدید، باید روی درس جدید و مرور مطالب گذشته تمرکز داشته باشید. یادگیری زبان انگلیسی حضوری یا مجازی زمان‌بر بوده و طبیعی است که در مراحل اولیه عملکرد عالی نداشته باشید.

 

فقط به آموزش مجازی متکی نباشید

برای یادگیری زبان انگلیسی فقط به آموزش مجازی متکی نباشید؛ بلکه سعی کنید زبان را به جزئی از زندگی روزمره تان تبدیل کنید؛ به همین منظور می توانید در ساعات خارج از آموزش، زمان هایی را به دیدن فیلم و سریال یا گوش دادن موزیک با زبان اصلی اختصاص دهید.

 

آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کسب مدرک بين‌المللی چه مزایایی دارد؟

آموزش مجازی و آنلاین زبان انگلیسی یکی از شیوه های جدید و کارآمد است که محاسن زیادی داشته و می توان آن را جایگزین آموزش حضوری کرد. در آموزش مجازی زبان انگلیسی که از جمله آسان ترین شیوه های یادگیری زبان انگلیسی است، سطح آموزش و یادگیری زبان تا حد زیادی افزایش یافته است. اینترنت و فضای مجازی محدودیت در زمینه آموزش را از بین برده است، به طوری که دیگر فاصله مکانی و محدودیت زمانی مانعی برای یادگیری زبان نیست. در جدیدترین رویکرد آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی تعاملات بهتر، راحت‌تر و بیشتر بین زبان آموز و استاد برقرار می شود؛ همچنین تعامل بین خود زبان آموزان موجب می شود که اگر زبان آموزی نسبت به کل کلاس در سطح پایین تری قرار گرفت، با صرف وقت بیشتری روی موارد درس داده شده خود را به هم کلاسی های خود در سطح بالا بدون آن که باعث توقف کلاس شود، برساند. از دیگر مزایای آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کسب مدرک بين‌المللی موارد زیر را می توان نام برد:

 

صرفه جویی در زمان

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری زیاد یا دور بودن محل کار و سکونت از آموزشگاه امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند؛ از همین رو ترجیح می دهند در کلاس های آنلاین و مجازی زبان انگلیسی شرکت کنند تا محدودیت زمانی در آموزش برای همیشه حذف شود.

 

کاهش هزینه رفت و آمد

امروزه بسیاری از افراد با افزایش هزینه های زندگی به دنبال کاهش هزینه های جاری هستند؛ از همین رو ترجیح می دهند، برای کاهش هزینه ها در کلاس های غیرحضوری و آنلاین شرکت کنند. با شرکت در این کلاس ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی و رفت و آمد نیست و همه چیز از طریق سامانه در دسترس افراد قرار می گیرد.

 

در دسترس بودن

دسترسی همه افراد به دوره های آموزشی با داشتن گوشی موبایل هوشمند و اینترنت بسیار آسان است؛ پس اگر قصد شرکت در کلاس های آنلاین و مجازی را دارید، کافی است اینترنت را روشن کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.

 

اتمام سریع دوره آموزشی

در دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی محوریت آموزش فردی است؛ به همین خاطر مراحل و روند آموزش زبان انگلیسی سریعتر پیش خواهد رفت. زمان شروع تا پایان دوره به میزان تلاش زبان آموزان بستگی دارد.

 

امکان بهره مندی از پشتیبانی اساتید

در مرکز زبان لرن تاک، اساتید کاربلد و باسوادی وجود دارند که از دانشجویان در هر سطحی پشتیبانی و حمایت می کنند.

 

مرور مطالب بیش از چند دفعه

از دیگر مزیت های مهم آموزش مجازی زبان انگلیسی این است که افراد می توانند دوره ها را چند بار مرور کنند. برای این کار زبان آموزان می توانند، تمرین یا ویدئو آموزشی را چندین بار مرور کنند تا به شکل عمیق تر نکته های آموزشی را بیاموزند.

 

افزایش اعتماد به نفس

افراد خجالتی، کم رو و گوشه گیر در دوره های آموزشی مجازی زبان انگلیسی راحت‌تر می توانند سؤال عنوان کنند که همین کار باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود. بیشترین علت ثبت نام زبان آموزان در کلاس های مجازی به خاطر خجالتی و کم رو بودن افراد است که از طریق این نحوه آموزش می توانند اعتماد به نفس پیدا کنند.

 

استفاده از پلتفرم ها برای آموزش مجازی

زبان انگلیسی را می توانید از طریق پلتفرم هایی همچون: گوگل میت، اسکای روم، ادوب کانکت و.... یاد بگیرید. آموزش مجازی از طریق این پلتفرم ها سبب ارتباط راحت‌تر و اتصال آنلاین در سریع ترین زمان ممکن می شود.

 

مناسب برای افراد شاغل و پرمشغله

برای پیشرفت در دوره آموزشی مجازی افراد باید انگیزه بالایی داشته باشند. این شیوه آموزش برای افراد پرمشغله بسیار مناسب و ایده آل است، چون این کلاس ها ضبط می شوند؛ از همین رو افراد می توانند در هر زمانی که بخواهند ویدئوهای آموزشی را دانلود کرده و مشاهده کنند.

 

هزینه آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی چقدر است؟

هزینه شرکت در کلاس های مجازی زبان انگلیسی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ از همین رو برای تعیین هزینه های شرکت در زبان انگلیسی از مبتدی تا سطح پیشرفته باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

آنلاین یا حضوری بودن

اگر جزو افرادی هستید که می توانید زبان انگلیسی به صورت آنلاین یاد بگیرید، شرکت در کلاس های مجازی بهترین گزینه است؛ زیرا با شرکت در این کلاس ها در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. لازم به ذکر است که شهریه کلاس های مجازی زبان انگلیسی نسبت کلاس های حضوری ارزان‌تر است.

 

رده سنی زبان آموزان

دوره آموزشی مجازی که برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود، عموما نسبت به دوره های آموزشی بزرگسالان قیمت پایین تری دارد. البته باید بدانید که سطح زبان آموز در تعیین هزینه بسیار مهم است به طوری که اگر فرزندتان با وجود سن کم در سطح پیشرفته باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

آموزش خصوصی

آموزش خصوصی آن هم به صورت مجازی هزینه بیشتری برای افراد دارد، زیرا تمام توجه و تدریس مربی را برای خود می خواهند.

 

محتواهای آموزشی

محتوای آموزشی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته دارای قیمت های متفاوتی است، به طوری که هزینه سطح متوسط در مقایسه با سطح پایه بیشتر است.

 

تعداد جلسات حضور در کلاس

یکی دیگر از فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت هزینه آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کسب مدرک بين‌المللی تعداد جلسات حضور در کلاس است. بر اساس اینکه دوره ها فشرده، نیمه فشرده یا معمولی باشند قیمت نیز متفاوت است اما قیمت کلاس های فشرده نسبت به سایر دوره ها ارزان تر است.

 

بهترین سایت برای آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی

اگر از جمله افرادی هستید که به دلیل داشتن مشغله شغلی زیاد یا دوری از آموزشگاه امکان حضور در کلاس های حضوری را ندارید، شرکت در کلاس های مجازی و آنلاین بهترین گزینه است؛ از همین رو پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی لرن تاک شرکت کنید تا با بهترین و جدیدترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی آشنا شوید. در مجموعه ما خدمات آموزش مجازی زبان انگلیسی با مدرک بين‌المللی با آخرین متدهای روز دنیا زیر نظر اساتید برجسته و تحصیل کرده انجام می شود. با شرکت در کلاس های خصوصی یا معمولی ما می توانید زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرید.

 


دسته بندی ها: انگلیسی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده