آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:17

آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر به‌ راحتی امکان‌ پذیر است فقط کافی است راه‌ های یادگیری آن را بشناسید و برای یادگیری مصمم باشید تا بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید. در ادامه همراه لرن تاک باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌ توانید زبان آلمانی را به‌ صورت آنلاین از صفر یاد بگیرید.

 

یادگیری زبان آلمانی در سریع‌ ترین زمان ممکن

اگر بتوانید نکات و ترفندهای آموزش زبان آلمانی را به‌ خوبی انجام دهید، قطعاً در این مسیر به‌ صورت مستقیم به هدف خود می‌ رسید. چنانچه در این‌ راستا از یک روش سریع، عملی و سرگرم‌ کننده استفاده کنید، هیچگاه خسته نخواهید شد و انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان آلمانی به دست می آورید.

 

مقایسه زبان آلمانی با انگلیسی

اگر زبان انگلیسی را بلد باشید، یادگیری زبان آلمانی نیز برایتان سریع‌ تر انجام می‌ شود. در واقع زبان انگلیسی و آلمانی از یک خانواده بوده و ساختار گرامری، کلمات مشترک و الفبای مشابهی دارند. جالب است بدانید که از هر ۱۰۰ کلمه انگلیسی، ۸۰ کلمه آن ریشه‌ آلمانی دارد و اغلب لغات انگلیسی و آلمانی مشابه یکدیگر هستند. در مورد ساختار گرامری نیز بین این دو زبان شباهت‌ های زیادی وجود دارد. به‌ عنوان مثال ترتیب قرارگیری فاعل، فعل و قید در یک جمله سؤالی یا حتی خبری به‌ صورت یکسان است. البته در انگلیسی مدرن این تفاوت‌ ها کمی پررنگ‌ تر می‌ شود. در کل باید بگوییم اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، یادگیری و گرفتن مدرک B2 آلمانی اصلاً کار سختی نیست و خیلی راحت می‌ توانید دوره های آموزش و آزمون‌ های آن را با موفقیت پشت‌ سر بگذارید.

 

معرفی بهترین روش ها برای آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

اگر بتوانید برای یادگیری زبان آلمانی یک استراتژی مناسب داشته باشید خیلی سریع و آسان دوران آموزش را پشت‌ سر خواهید گذاشت. در این‌ راستا چند نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌ توانید با استفاده از آن‌ ها خیلی راحت و ارزان زبان آلمانی را از صفر یاد بگیرید. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

 

دانلود اپلیکیشن‌ های آموزش زبان آلمانی

یکی از ارزان‌ ترین و ساده‌ ترین روش‌ هایی که می‌ توانید زبان آلمانی را از صفر تا B2 یاد بگیرید، استفاده از اپلیکیشن‌ های آموزش زبان آلمانی است. شما می‌ توانید با نصب این اپلیکیشن‌ ها مطالب آموزشی را در جیب خود نگه دارید و در هر کجا که راحت هستید این مطالب را مطالعه کنید. فقط برای انتخاب اپلیکیشن باید به این نکته توجه داشته باشید که تمرکزتان بیشتر روی صحبت کردن باشد تا شما بتوانید روزانه یک برنامه مشخص را آموزش ببینید.

 

تمرکز روی کلمات و عبارات رایج آلمانی

سعی کنید ابتدا روی واژگانی تمرکز کنید که به‌ صورت روزمره استفاده می‌ شوند. یادگیری کلمات و عبارات غیرضروری فایده‌ ای برای شما ندارد؛ اما یادگیری کلمات آلمانی پرکاربرد به شما کمک خواهد کرد که پس‌ از مهاجرت بتوانید نیازهای روزمره خود را برطرف کنید. قانون ۲۰/۸۰ را به‌ خاطر داشته باشید؛ مطابق با آن ۲۰ درصد فعالیت‌ ها باارزش هستند و ۸۰ درصد آن‌ ها اهمیتی ندارند. اکثر افراد انرژی و تمرکز خود را روی همان ۸۰ درصد کم‌ اهمیت می‌ گذارند و از آن ۲۰ درصد غافل می‌ شوند؛ بنابراین اگر بتوانید در یادگیری زبان آلمانی توجه ویژه‌ ای به این ۲۰ درصد داشته باشید، خیلی سریع برای صحبت کردن و مکالمه مسلط خواهید شد و می‌ توانید با همان مقدار از دایره‌ واژگان به‌ راحتی در آلمان زندگی کنید.

 

تهیه کتاب آموزش گرامر آلمانی

اگر نگران یادگیری دستور زبان آلمانی هستید می‌ توانید برای آموزش یک کتاب گرامر آلمانی قوی و خوب را تهیه کنید. در این کتاب‌ ها معمولاً توضیحات و تمرینات زیادی وجود دارد تا زبان‌ آموزان بتوانند به‌ راحتی گرامر زبان آلمانی را بیاموزند.

 

تسلط روی تلفظ حروف الفبای زبان آلمانی

همان‌ طور که احتمالاً می‌ دانید الفبای زبان آلمانی شباهت زیادی به الفبای انگلیسی دارد؛ بنابراین تنها تفاوت آن در تلفظ صحیح حروف است. درست برعکس زبان انگلیسی، کلمات زبان آلمانی همان‌ طور که نوشته می‌ شوند خوانده خواهند شد و تنها با کمی تمرین می‌ توانید به تلفظ آن‌ ها مسلط شوید.

 

صحبت کردن به زبان آلمانی

از روز اولی که برای آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر اقدام می‌ کنید، سعی کنید مدام تلفظ آن را با صدای بلند تمرین و تکرار کنید تا این کلمات و جملات برای شما قابل‌ درک باشند. صحبت کردن با صدای بلند باعث می‌ شود اعتماد به‌ نفس بیشتری برای صحبت در جمع پیدا کنید. بسیاری از زبان‌ آموزان در ابتدا از صحبت کردن می‌ ترسند و همین ترس باعث می‌ شود که جمله‌ بندی یا تلفظ اشتباهی داشته باشند. اما این نکته را بدانید که برای پیشرفت، این اشتباهات کاملاً عادی است و به‌ مرور زمان برطرف خواهند شد؛ بنابراین هیچگاه از صحبت کردن به زبان آلمانی نترسید.

 

یافتن یک دوست آلمانی

پیدا کردن یک دوست آلمانی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هر روز به زبان آلمانی صحبت کنید. این روزها با وجود اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی خیلی راحت می‌ توانید با اشخاص مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. چه بهتر که از این روش برای پیشرفت خود در زبان آلمانی استفاده کنید. حتی ممکن است پس‌ از مهاجرت به آلمان دوست خود را حضوری ببینید.

 

گرامر آلمانی را سخت نگیرید

هیچگاه دستور زبان آلمانی را سخت تصور نکنید؛ زیرا این تصور بار منفی برایتان دارد و گاهی انگیزه آموختن زبان آلمانی را از شما می‌ گیرد؛ بنابراین خیلی راحت می‌ توانید گرامر آلمانی با آن‌ همه پیچیدگی و بی‌ نظمی را یاد بگیرید و مادام‌ العمر از آن استفاده خواهید کرد. بهترین راه برای یادگیری گرامر آلمانی این است که به خواندن قوانین آن بپردازید و سعی کنید برای استفاده از آن‌ ها با واژگان مختلف جملات با معنا و کاربردی بسازید. این روش به شما کمک خواهد کرد که خیلی سریع این مرحله را پشت‌ سر بگذارد.

 

جلوگیری از فراموش کردن کلمات و گرامر زبان آلمانی

در این بخش قصد داریم یک راهکار بسیار مؤثر برای تقویت حافظه بلند مدت را ذکر کنیم تا شما به‌ راحتی هر چیزی را که یاد می‌ گیرید به ذهن خود برای همیشه بسپارید. یکی از مهم‌ ترین ترفندها تکرار آموزش با فاصله است که به زبان‌ آموزان کمک می‌ کند بتوانند یک مطلب را در ذهن خود همیشگی نگه دارند. برای استفاده از این ترفند زمانی‌ که یک درس آلمانی را تمام کردید، پس‌ از ۲-۳ روز مجدداً به آن مراجعه کنید و آن را به‌ طور کل مرور کنید. این مرور مجدد به شما کمک می‌ کند تا مغز خود را برای دریافت اطلاعات تقویت کنید و پس‌ از مدتی تأثیر آن را مشاهده خواهید کرد.

 

در دوره آنلاین آموزش زبان آلمانی از صفر تا B2 شرکت کنید

شرکت در دوره‌ های آموزش آنلاین زبان آلمانی به شما کمک می‌ کند تا بتوانید در یک مسیر درست و اصولی یک زبان جدید را به‌ خوبی یاد بگیرید. اغلب دوره‌ ها که به‌ صورت آنلاین برگزار می‌ شوند مطابق با کتاب‌ های استاندارد آموزشی پیش خواهند رفت و به شما کمک می‌ کند با فعالیت مستمر در کلاس با سایر زبان‌ آموزان تعامل داشته و مکالمه خود را تقویت کنید. اگر قصد آموزش زبان آلمانی دارید، شرکت در دوره‌ های آنلاین بهترین گزینه برای شما محسوب می‌ شود.

 

آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

اغلب کسانی که شاغل هستند یا به دلایل دیگر سرشان شلوغ است و وقت شرکت در کلاس‌ های آموزش حضوری زبان آلمانی را ندارند می‌ توانند از کلاس‌ های مجازی برای آموزش استفاده کنند که در آن‌ ها نیز از صفر تمامی واژگان، نکات و گرامر آموزش داده خواهد شد. هزینه ثبت‌ نام کلاس‌ های مجازی زبان آلمانی درست مانند کلاس‌ های حضوری محاسبه می‌ شود؛ زیرا کیفیت آن‌ ها به همان صورت است.

 

مزایای آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر دارای یکسری مزایای منحصر به‌ فرد است که باعث می‌ شود امروزه اکثر زبان‌ آموزان ترجیحشان شرکت در این کلاس‌ ها باشد. برخی از مزایای این دوره شامل موارد زیر هستند:

  • امکان انتخاب روزهای کلاس
  • حذف و کاهش رفت‌ و آمد و تردد در ترافیک و شلوغی شهر
  • امکان انتخاب ساعت کلاس
  • امکان ضبط کلاس‌ ها و استفاده از آن در موقعیت‌ های دیگر
  •  

بهترین دوره آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر

توجه داشته باشید در این دوره شما در حال یادگیری یک زبان جدید خواهید بود و باید مغز خود را آموزش دهید و تقویت کنید تا با روش های کاربردی سریع تر به این زبان مسلط شود. اساتید مجموعه لرن تاک با به کار گیری بهترین روش ها شما را در این مسیر یاری خواهند داد؛ بنابراین اگر قصد یادگیری زبان آلمانی از صفر را دارید، می توانید سری به بخش کلاس های این سایت بزنید و آموزش خود را شروع کنید.

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده