آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته و رسیدن به مدرک آیلتس کار آسانی نیست؛ به همین جهت بسیاری از افراد در دوره های آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه های زبان معتبر با هزینه های زیاد با دوره های آموزشی طولانی ثبت نام می کنند. در حالی که با شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی مجموعه ما دیگر نیازی به کلاس های حضوری نیست. با شرکت در کلاس آنلاین زبان می توانید ضمن تقویت زبان، برای آزمون آیلتس نیز آماده شوید. در کنار اساتید ما به تمام نکات و راهکارهای آموزشی که برای آزمون آیلتس نیاز است دست پیدا خواهید کرد. بسیاری از دانشجویان که می خواهند وارد دانشگاه های انگلستان شوند و ادامه تحصیل دهند، لازم است در آزمون آیلتس نمره قبولی را اخذ کنند. برای دریافت نمره قبولی در آزمون آیلتس باید تسلط بالایی در زبان انگلیسی داشته باشید. با وجود اینکه یادگیری زبان انگلیسی برای دریافت مدرک آیلتس دشوار است؛ اما باید توجه کنیم که انگلیسی زبانی ارزشمند و پراهمیت است که در زندگی روزمره نیز کاربردهای فراوانی دارد. در این مقاله از سایت لرن تاک قصد داریم درباره آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس و تأثیراتی مثبتی که روی کسب نمره قبولی دارد بحث کنیم.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس چیست؟

دوره های آموزشی آنلاین زبان انگلیسی آیلتس محدودیت مکانی و زمانی ندارند؛ به همین خاطر زبان آموزان در سراسر جهان می توانند مهارت لازم برای شرکت در آزمون علمی آیلتس را کسب کنند. دوره های آموزشی آنلاین به منظور کمک به افراد در يادگيری مهارت های مورد نیاز برای آزمون علمی است و نیز برای کسانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری یا ثبت نام حرفه ای هستند طراحی شده است. دوره های آموزش شامل وب سایت، پادکست‌ها، کتاب های آنلاین و فیلم های آموزشی بسیار پیشرفته است که توسط کارشناسان و مدرسانی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند تهیه شده و در اختیار زبان آموزان در هر سطح و هر سنی آموزشی قرار می گیرد. کسانی که تمایل به اخذ مدرک آیلتس و یا دادن آزمون آیلتس را دارند، می توانند به آسانی و بدون نیاز به کلاس های آموزشی حضوری و پرهزینه در کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی تا سطح آیلتس با صرف هزینه کمتر شرکت کنند. با توجه به سطح یادگیری و سن خود این فرصت را دارید تا از آموزش زبان انگلیسی آیلتس آنلاین برخوردار شوید و در هر زمان و مکانی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

 

دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس شامل چه مراحلی است؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس مزایای زیادی نسبت به دوره های حضوری و پرهزینه دارد؛ به همین علت افراد بسیار زیادی علاقمند به یادگیری زبان از طریق دوره های آموزشی آنلاین هستند. دوره های آموزشی و یادگیری آیلتس از سه سطح زیر تشکیل شده است:

  • Expanding
  • Developing
  • Bridging

زبان آموزان با در نظر گرفتن سطح یادگیری و دانش انگلیسی می توانند در دوره های آموزشی آنلاین یادگیری را شروع کنند و با سعی و تلاش زیاد بتوانند نمره بالایی در هر سه سطح آموزشی کسب کنند. برای اخذ مدرک بين‌المللی آیلتس زبان آموزان باید در چهار سطح مهارت کافی پیدا کنند که این مهارت ها به شرح زیر هستند:

  • شنیداری یا Listening
  • خواندن یا reading
  • نوشتاری یا writing
  • مکالمه یا speaking

گرفتن نمره قبولی در آیلتس به این چهار مهارت بستگی دارد؛ زیرا هر چقدر به این مهارت ها تسلط داشته باشید، احتمال قبولی تان در آزمون آیلتس بیشتر خواهد شد. لرن تاک با کمک بهترین و برترین اساتید زبان انگلیسی، دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس را به طور کامل و پیشرفته به زبان آموزان آموزش می دهد.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

به طور طبیعی آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس برای همه افراد مناسب است و هر فردی با دسترسی به اینترنت می تواند در این دوره ها شرکت کند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس برای افراد زیر مناسب است:

  • برای افراد شاغل و کسانی که به دلیل مشغله شغلی یا دور بودن مسافت خانه یا محل کار از آموزشگاه زبان نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، بسیار مناسب است.
  • برخی افراد که در مناطق دوردست زندگی می کنند و به آموزش های باکیفیت دسترسی ندارند، از طریق شرکت در کلاس های آنلاین می توانند این محدودیت را از بین ببرند.
  • آن دسته از دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه های خارجی ادامه تحصیل دهند، کسب نمره قبولی در آزمون آیلتس ضروری است.
  • کسانی که قصد دارند، به علت مهاجرت به کشورهایی همچون: انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزلند، اسکاتلند و...نمره قبولی در آزمون آیلتس را کسب کنند.
  • افرادی که می خواهند برای تقویت زبان انگلیسی خود از راهکارهای مناسب استفاده کنند، آموزش آنلاین زبان گزینه مناسبی است.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس از طریق تکنولوژی های مختلف امکان پذیر است و زبان آموزان به راحتی می توانند به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند و با انجام تمرین و تست های مختلف مهارت خود را برای قبولی در آزمون آیلتس تقویت کنند. پس چنانچه به دنبال راهکار آموزشی مؤثر برای آمادگی جهت شرکت در آزمون آیلتس هستید یا به هر علتی می خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید، آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس گزینه خوبی است؛ زیرا می تواند در رسیدن به اهدافتان به شما کمک شایانی کند.

 

ویژگی های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس و شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس آنلاین ویژگی های بسیاری دارد که به شرح زیر است:

  • بدون اینکه در کلاس های آموزشگاه شرکت کنید، امکان دسترسی به محتوای آموزشی در هر زمان و مکانی وجود دارد.
  • در آموزش آنلاین زبان انگلیسی محتوا و مباحث آموزشی توسط مدرسان و اساتید مجرب و با تجربه در زمینه آمادگی آیلتس تدریس می شود.
  • امکان ارتباط و تعامل زبان آموزان با اساتید و سایر زبان جویان از طریق ابزارهای آنلاین از جمله: چت، ویدئو کنفرانس و تالار گفتگو وجود دارد.
  • برای بهبود و تقویت مهارت های شنیداری، خواندنی، نوشتاری و صحبت کردن به تست ها و تمرینات مختلفی دسترسی خواهید داشت.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: با ثبت نام در کلاس های آنلاین دیگر نیازی حضور فیزیکی در محل برگزاری کلاس های حضوری و پرداخت هزینه های مرتبط با کلاس های حضوری نخواهید داشت.

 

دوره های آموزشی آنلاین زبان انگلیسی آیلتس چه مزایایی دارد؟

آنچه باعث شده است در حال حاضر بیشتر زبان جویان دوره های آموزشی آنلاین زبان انگلیسی آیلتس را به کلاس های حضوری ترجیح دهند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • از جمله مزیت های آموزش زبان انگلیسی آیلتس آنلاین به شهریه نسبتاً پایین آن می توان اشاره کرد. این کلاس ها در مقایسه با کلاس های حضوری شهریه کمتری دریافت می کنند؛ از همین رو با صرف هزینه کمی می توانید برای آزمون آیلتس آماده شوید.
  • کم شدن هزینه رفت و آمد به کلاس های حضوری از مزیت های مهم آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس است.
  • موضوع ترافیک که همواره برای زبان آموزان جهت شرکت در کلاس های حضوری یک مشکل محسوب می شود، از طریق آموزش آنلاین رفع شده و شما به راحتی می توانید در هر مکانی که هستید در این کلاس ها ثبت نام و شرکت کنید.
  • در آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس، وقت و انرژی کمتری صرف می شود.
  • از فواید آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس می توان استفاده از رسانه ها، فیلم و کلیپ ها را نام برد؛ همچنین می توانید در وبینارهایی که به صورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنید.
  • با شرکت در کلاس های آنلاین می توانید بعد از پایان آموزش، مطالب و ویدئوها را ملاحظه کرده و دانلود کنید. در واقع برخلاف کلاس های حضوری که در صورت غیبت در یک جلسه، از آموزش محروم می شوید، در آموزش آنلاین به ویدئوهای آموزشی حتی در صورت غیبت نیز دسترسی خواهید داشت.
  • در آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس این امکان را خواهید داشت تا فایل های پی دی اف و فایل کتاب ها را در اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.
  • از دیگر فواید آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس می توان امکان تعیین روز و ساعت کلاس را نام برد.

 

هزینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

هزینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس با توجه به محتوای آموزشی، مدت زمان دوره، تعداد جلسات برگزار شده، سطح زبان آموز، سابقه مدرس، تکنولوژی های استفاده شده در مؤسسات آموزشی مختلف، متفاوت است. به طور مثال هزینه کلاس آمادگی آیلتس آنلاین بین چند صد تا چند میلیون تومان متغیر است. تعدادی از مراکز آموزشی از جمله، لرن تاک تخفیف هایی را برای دوره های آموزشی آنلاین ارائه می دهند؛ بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه کلاس های آنلاین و تخفیفات ارائه شده با کارشناسان‌ آموزشی ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

بهترین سایت برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس

اگر به دنبال یک سایت آموزشی آنلاین برای زبان انگلیسی جهت دریافت مدرک آیلتس هستید، مجموعه ما یعنی لرن تاک یکی از بهترین مراکز آموزشی آنلاین زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است. ما در لرن تاک بهترین مسیر و تکنیک های اصولی یادگیری زبان را به بهترین شکل ممکن برای زبان آموزان طرح ریزی کرده ایم؛ پس اگر می خواهید زبان انگلیسی را به طور کامل و برای تمام دوران زندگی یاد بگیرید با لرن تاک همراه باشید. در هر جای دنیا که باشید به آسانی و با صرف هزینه کم می توانید در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنید.

 

تاریخ بروزرسانی: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:21


دسته بندی ها: انگلیسی آموزش
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده