آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته

آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:26

چنانچه به هر دلیلی نمی‌ توانید در کلاس های حضوری آموزش زبان آلمانی شرکت کنید، شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته بهترین گزینه است. استقبال فراوان زبان آموزان به یادگیری زبان المانی گوته بیشتر به دلیل ادامه تحصیل یا مهاجرت با هدف زندگی و کار است. یادگیری زبان آلمانی زیاد سخت نیست، چون با انتخاب منابع آموزشی صحیح و انتخاب استاد مناسب برای آموزش به راحتی می توانید به زبان آلمانی گوته تسلط پیدا کنید. این زبان در مقایسه با سایر زبان های خارجی تعداد کلمات کمتری دارد و آن چیزی که استقبال از زبان آلمانی را زیاد کرده، خود کشور آلمان و موقعیت جغرافیایی آن است؛ زیرا آلمان یک کشور صنعتی محسوب می شود و بیشتر افراد به قصد کار و تحصیل وارد این کشور می شوند. افرادی که می خواهند به آلمان مهاجرت کنند، یادگیری زبان آلمانی حداقل تا سطح B2 ضروری است؛ همچنین اگر هدفتان از مهاجرت کار یا تحصیل باشد، تسلط به زبان آلمانی می تواند جایگاه اجتماعی شما را چند برابر ارتقا دهد، چون که دانشگاه ها و شرکت های آلمان به دنبال افرادی با سطح دانش خوب زبان آلمانی هستند. برای یادگیری زبان آلمانی گوته به صورت آنلاین می توانید در دوره های زبان آلمانی گوته در آکادمی لرن تاک شرکت کنید تا به زبان آلمانی تسلط پیدا کنید.

 

چرا باید زبان آلمانی گوته یاد بگیریم؟

آلمان به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و با تکنولوژی به روز، یکی از اصلی ترین مقاصد افراد از سراسر جهان برای زندگی، کار و تحصیل محسوب می شود. زبان آلمانی از جمله زبان های مهم و پرکاربرد اروپا به شمار می آید که جایگاه بالایی در کنار زبان انگلیسی دارد. از آنجا که شرکت های بين‌المللی بسیاری در کشور آلمان وجود دارند، یادگیری زبان آلمانی گوته آن هم به صورت آنلاین می تواند، فرصت های شغلی زیادی را برای شما فراهم‌ کند. علاوه بر موارد ذکر شده آلمان در زمینه آموزش، دانشگاه ها زیادی با بالاترین کیفیت دارد که در حوزه های مختلفی مثل علوم پایه، مهندسی، پزشکی و...فعالیت می کنند؛ از همین رو یادگیری زبان المانی گوته برای تحصیل یا کار در آلمان منجر به بهترین خاطرات زندگی شما خواهد شد.

 

آزمون زبان گوته چیست؟

یکی از آزمون های بين‌المللی برای سنجش میزان تسلط افراد به زبان المانی، آزمون زبان گوته است. آلمان جزو بهترین کشورهای اروپایی به شمار می آید که به دلیل برخورداری از دانشگاه های معتبر و موقعیت های شغلی زیاد مقصد بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل و مهاجرت کاری است. افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب کنند، شرایط لازم برای ورود به بازار کار و تحصیل در آلمان را به دست خواهند آورد. نتیجه این آزمون در کشورهای آلمانی زبان همچون: لیخن اشتاین، سوئیس و اتریش نیز مورد پذیرش است. زبان آلمانی گوته دارای ۶ سطح A1 A2 B1 B2 C1 C2 است و برای افرادی که می خواهند به کشورهای آلمانی زبان مهاجرت کنند، برای تمامی رده های سنی از ده سال مناسب است.

 

آشنایی با سطوح آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته

زبان آلمانی گوته بسیار جذاب و پرطرفدار است؛ اما برای یادگیری این زبان باید سطوح زیر را پشت سر بگذارید تا بتوانید روان و سلیس و با تسلط کامل آلمانی صحبت کنید. زبان آلمانی گوته به صورت آنلاین در ۶ سطح آموزش داده می شود که به شرح زیر است:

 

سطح A1 زبان آلمانی (مقدماتی)

A1 پایین ترین سطح زبان آلمانی محسوب می شود و افراد می تواند با گذراندن ۳ ترم زبان آلمانی و تسلط بر کلمات و جملات ابتدایی، مدرک این سطح از زبان را کسب کنند. در سطح A1 افراد واژگان و گرامر پایه زبان آلمانی را به طور کامل آموزش می بینند و خواهند توانست در مکالمات روزمره شرکت کنند، برای مثال می توانند در سطح شهر خرید انجام دهند. لازم به ذکر است که تحصیل و کار در آلمان با این سطح امکان پذیر نیست.

 

سطح A2 زبان آلمانی (مقدماتی)

سطح A2 در مقایسه با سطح A1 دایره لغات و واژگان گسترده تری دارد و افراد می توانند با استفاده از جملات زبان آلمانی نظرات و درخواست های خود را بیان کنند‌. آموزش زبان آلمانی گوته با سطح A2 ۴ الی ۵ ترم به طول می انجامد. در این سطح افراد قادر خواهند بود در بحث و گفتگوهای بیشتری شرکت کنند.

 

سطح B1 زبان آلمانی (متوسطه)

با دریافت مدرک سطح B1 زبان آلمانی گوته می توانید با استفاده از جملات ساده و عامیانه در مورد مسائل روزمره گفتگو کنید. اگر بعد از آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته بتوانید مدرک سطح B1 را کسب کنید، شانستان برای تأیید ویزا توسط سفارت و ورود به کشور آلمان افزایش خواهد یافت. در سطح B1 زبان آموزان با بیش از ۲۵۰۰ تا ۳۲۰۰ واژه آلمانی آشنا می شوند.

 

سطح B2 زبان آلمانی (متوسطه)

در سطح B2 گرامی بسیار سخت و دشوار است؛ از همین رو افراد در آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته باید بهترین استاد و مدرس را برای تدریس انتخاب کنند. برای اخذ سطح B2 زبان آلمانی گوته باید ۱۲ ترم در کلاس های آنلاین شرکت کنید. بعد از دریافت مدرک سطح B2 اشخاص خواهند توانست به راحتی متون تخصصی زبان آلمانی را درک کرده و درباره موضوعات تخصصی صحبت کنند. شرط بسیاری از دانشگاه های آلمان برای پذیرش دانشجوهای بين‌المللی، داشتن سطح B2 زبان آلمانی است.

 

سطح C1 زبان آلمانی (پیشرفته)

برای دریافت این سطح از زبان آلمانی باید ۱۵ ترم آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته را پشت سر بگذارید. سطح C1 پیشرفته به حساب می آید و اخذ آن برای متقاضیان مقاطع تحصیلی ارشد، دکتری و ادامه تحصیل در رشته های تخصصی ضروری است.

 

سطح C2 زبان آلمانی (پیشرفته)

برای دریافت سطح C2 زبان آلمانی گوته، گذراندن ۲۰ ترم آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته لازم است. کسانی که موفق به کسب سطح C2 می شوند، هیچ فرقی با یک فرد آلمانی ندارند؛ چرا که می توانند همچون یک فرد آلمانی با تسلط کامل آلمانی صحبت کنند. شرکت های آلمانی اکثرا افرادی با این سطح از مدرک زبان آلمانی را برای کار انتخاب می کنند.

 

آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته برای چه کسانی مناسب است؟

بیشتر افراد فکر می کنند یادگیری آنلاین زبان آلمانی گوته فقط برای دانشجویانی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل دارند، مناسب است در حالی که این چنین نیست؛ زیرا افرادی که به قصد زندگی، تجارت و یا کار به کشور آلمان مهاجرت می کنند، نیز مستلزم یادگیری زبان آلمانی در سطوح مختلف هستند. دانشجویان بهتر است آموزش آنلاین زبان آلمانی را تا سطح C2 ادامه دهند تا ضمن موفقیت در تحصیل بتوانند در یکی از شرکت ها یا مؤسسات معتبر آلمان مشغول به کار شوند. افرادی هم که برای تجارت یا زندگی به این کشور مهاجرت می کنند لازم نیست زبان آلمانی را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند، همین که بتوانند مکالمات روزه را به کار گیرند کافی است.

 

آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی هایی که سبب شده بیشتر افراد زبان آلمانی را به صورت آنلاین آموزش ببینند، موارد زیر را می توان برشمرد:

  • در آموزش هر زبانی تکنیک به کار برده شده اهمیت فراوانی دارد، چرا که این تکنیک می تواند در کنار تسهیل روند یادگیری زبان آلمانی، علاقه افراد را نیز نسبت به یادگیری زبان بیشتر کند. آکادمی آنلاین لرن تاک در آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته از تکنیک و متدهای جدید و مدرن استفاده می کند که تا به امروز بهترین بازده را برای زبان آموزان به ارمغان آورده است.
  • تمامی اساتید و مدرسینی که در مجموعه ما مشغول به کار هستند، از سابقه خوب و طولانی در زمینه آموزش زبان آلمانی برخوردار هستند و شما می توانید در هر جای دنیا که باشید در کلاس های آنلاین این اساتید شرکت کنید.
  • در آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد، یعنی شما می توانید بدون محدودیت در کلاس ها شرکت کنید.
  • در کلاس آنلاین زبان آلمانی، فایل pdf به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.
  • کیفیت و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین همچون کلاس های حضوری است.
  • در پایان هر سطح از زبان، از زبان آموزان پایان سطح گرفته شده و پس از کسب نمره قبولی مدرک معتبر ارائه می شود.
  • با آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته می توانید از هر کجای ایران و جهان یا حتی اگر در مسافرت هستید، در کلاس های آنلاین شرکت کنید و از یادگیری نهایت لذت را ببرید.
  • از دیگر ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته می توان به انتخاب کلاس متناسب با روز و ساعت دلخواه از بین صد کلاس موجود در لیست کلاس های آنلاین شاره کرد.
  • آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته به صورت ارتباط زنده تصویری و از طریق پلتفرم های قدرتمندی نظیر: اسکای روم، ادوب کانکت و یا گوگل میت صورت می گیرد.

 

شرایط برگزاری کلاس آموزشی آنلاین آلمانی گوته

هر ترم زبان آلمانی گوته از ۲۸ جلسه ۵/۱ ساعته تشکیل شده است که نحوه برگزاری هر ترم به شرح زیر است:

  • نیمه فشرده: طول هر ترم ۷ هفته بوده که دو روز در هفته و هر روز ۵/۱ ساعت برگزار می شود.
  • فشرده: طول هر ترم ۵ هفته بوده که سه روز در هفته و هر روز ۵/۱ ساعت تشکیل می شود.
  • فوق فشرده: طول هر ترم ۳ هفته بوده که ۵ روز در هفته و هر روز ۵/۱ ساعت تشکیل می شود.
  • خصوصی: که با توافق بین مؤسسه آموزشی آنلاین و زبان آموز برگزار می شود.

 

مزایای شرکت در کلاس آموزشی زبان آلمانی گوته به صورت آنلاین

استفاده از شیوه آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته مزیت های فراوانی دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

  • دوره های آموزشی آنلاین این فرصت را به‌ شما می دهد که با اساتید خود در هر جای دنیا و در زمان دلخواه ارتباط برقرار کنید.
  • با شرکت در دوره های آموزشی آنلاین زبان آلمانی گوته می توانید از منابع آموزشی که به صورت رایگان ارائه می شود، استفاده کنید.
  • زبان آموزان می توانند ساعت و روز کلاس را به دلخواه انتخاب کنند و در زمان هایی که وقت خالی دارند به فراگیری زبان آلمانی بپردازند.
  • آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته این فرصت را برای دانشجویان فراهم‌ می کند تا بتوانند به صورت آنلاین در امتحانات پایان ترم شرکت کنند.
  • این روش آموزشی سبب صرف جویی در هزینه های ثبت نام کلاس زبان می شود. با توجه به اینکه برگزاری کلاس های آنلاین ارزان تر از کلاس های حضوری است، در نتیجه شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین به صرفه تر و ارزان تر است.
  • بهره گیری از بهترین و جدیدترین کتب سفارت آلمان
  • آموزش توسط اساتید تحصیل‌ کرده
  • برگزاری کلاس آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته به صورت خصوصی و گروهی برای تمام سنین
  • زبان آموزان با آموزش آنلاین برای شرکت در آزمون A1 تا B2 آماده می شوند.

 

هزینه آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته

هزینه آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته با توجه به دوره مورد تقاضا و سطح پایه متفاوت است. هزینه دوره های آموزشی آنلاین زبان آلمانی در سطوح مختلف به عواملی همچون: مدت زمان آموزش، گروهی یا خصوصی بودن، سطح هر فرد به طور جداگانه بستگی دارد، برای مثال دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور آلمان را دارند، قیمت آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته در مقایسه با سایر افراد بیشتر خواهد بود؛ زیرا برای آموزش دانشجویان از شیوه و مطالب متفاوتی استفاده می شود؛ همچنین افرادی که می خواهند زبان آلمانی گوته را تا سطح پیشرفته یعنی C2 ادامه دهند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. برای اطلاع دقیق از هزینه آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته با کارشناسان مجموعه ما در سایت تماس برقرار کنید تا هزینه دقیق را برای شما برآورد کنند.

 

بهترین سایت برای آموزش آنلاین زبان آلمانی گوته

اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای آموزش و یادگیری آنلاین زبان آلمانی گوته هستید، باید بگوییم مجموعه ما یکی از بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین زبان آلمانی از صفر تا صد است که از جدیدترین شیوه ها برای آموزش این زبان استفاده می کند. لرن تاک دوره های آموزشی متنوعی را برای زبان آموزان در سطوح مختلف فراهم می کند. لرن تاک یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یادگیری زبان آلمانی آنلاین هستند. در این مجموعه می توانید با کمک اساتید برجسته در دوره های آموزشی مختلف شرکت کرده و زبان آلمانی را با تسلط و به صورت مؤثرتری یاد بگیرید.

 


دسته بندی ها: آلمانی آموزش
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده