آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 | 00:15

اگر به هر علتی نمی توانید در کلاس حضوری زبان آلمانی شرکت کنید، آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی را به شما پیشنهاد می کنیم. ادامه تحصیل در کشورهای آلمانی زبان و یا مهاجرت با هدف کار و زندگی دلیل استقبال زیاد زبان آموزان برای یادگیری زبان آلمانی است. برای یادگیری زبان آلمانی افراد به دنبال مؤسسه ای معتبر هستند تا این زبان را آموزش ببینند. لرن تاک به عنوان یکی از بهترین سایت های آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی به تمام رده های سنی؛ به ویژه بزرگسالان، نوجوانان و کودکان این زبان را به صورت آنلاین و خصوصی آموزش می دهد. در مجموعه ما با استفاده از جدیدترین محتوای های درسی که مورد تأیید سفارت آلمان است، آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی زیر نظر اساتید تحصیل کرده صورت می گیرد. تمامی اساتید دارای سابقه زندگی در آلمان و مدرک دانشگاهی مرتبط با زبان آلمانی هستند، از همین رو با خیال راحت می توانید تحت نظر این اساتید زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید. در این مقاله از سایت لرن تاک قصد داریم درباره آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی صحبت کنیم.

 

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی چه اهمیتی دارد؟

در کلاس های خصوصی آموزش آنلاین زبان آلمانی شما به تنهایی در کلاس حضور دارید و کسی مزاحمتان نیست؛ به همین جهت دقت و تمرکز بیشتری دارید تا بتوانید مطالب زبان آلمانی را به خوبی درک کنید. برای حضور در کلاس های آنلاین خصوصی زبان آلمانی شما باید با پرس و جو کردن بهترین اساتید را پیدا کرده و انتخاب کنید. البته با وجود اساتید برجسته و باسابقه ما در لرن تاک جای نگرانی نیست؛ زیرا مدرسین ما در زمینه آموزش آنلاین و خصوصی دارای سابقه زیادی هستند. آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی راندمان بالایی دارد؛ بنابراین می توانید کلاس آنلاین خصوصی خود را هر ساعتی که می خواهید برگزار کنید. حضور در کلاس آنلاین خصوصی زبان آلمانی محدودیت زمانی و مکانی ندارد، یعنی حتی اگر استاد شما در یک کشور خارجی باشد، بدون توجه به محدودیت جغرافیایی در هر جای جهان که هستید به راحتی می توانید آموزش ببینید.

 

چرا زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

در قاره اروپا، آلمان بزرگترین و رقابتی ترین کشور از نظر اقتصادی است. در این کشور نرخ بیکاری به دلیل وجود شرکت ها و کارخانه‌ های فراوان، بسیار پایین و رشد اقتصادی در سطح بالایی قرار دارد. تحصیل در دانشگاه های آلمانی نسبت به سایر کشورها اروپایی به نسبت کمتر است که همین مسئله مهم‌ ترین علت یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین و خصوصی است. تاریخ آلمان بسیار قوی و خارق العاده است، از موسیقی تا علوم مختلف در این زبان ریشه دارد. با یادگیری زبان آلمانی یک سیستم آموزشی معتبر پیش رو افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای آلمانی زبان را دارند باز می شود؛ زیرا اکثر دانشگاه های این کشورها که بورسیه تحصیلی ارائه می کنند، ترجیحشان تسلط به زبان آلمانی است. از دیگر دلایل یادگیری آنلاین زبان آلمانی خصوصی موارد زیرا می توان نام برد:

  • متمایز بودن زبان آلمانی
  • آلمان در مرکز خطوط آنلاین اینترنتی قرار دارد.
  • زبان آلمانی در اتحادیه اروپا گستردگی زیادی دارد.
  • آلمان به زبان اختراع و نوآوری معروف است.

 

سطوح مختلف آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی

برای اینکه زبان آلمانی را به صورت خصوصی و آنلاین به طور کامل و مسلط یاد بگیرید باید سطوح مختلف آن را سپری کنید که به شرح زیر هستند:

 

سطح اول: A1

اگر فرد مبتدی هستید در گام نخست باید در سطح A1 زبان آلمانی ثبت نام کنید. بعد از گذراندن دوره A1 می توانید با کلمات ساده و کاربردی درباره مسائل روزمره و شرایط زندگی تان به صورت پیغام یا تلفنی صحبت کرده و نیازهای اولیه خود را تأمین کنید.

 

سطح دوم: A2

بعد از کسب نمره قبولی در سطح A1 می توانید در سطح A2 ثبت نام کنید. این سطح از زبان آلمانی برای مکالمات و گفتگوهای روزانه و درک کامل مطلب در هنگام گوش دادن به رادیو یا تماشای فیلم به زبان اصلی مناسب است. با قبولی در سطح A2 خواهید توانست نوشته های مقالات، روزنامه و تبلیغات را به راحتی بفهمید. علاوه بر این موارد خواهید توانست با به کار بردن واژه های پرکاربرد درباره خود و زندگی تان با دیگران صحبت کنید.

 

سطح سوم: B1

B1 سطحی از زبان است که شما به راحتی خواهید توانست در مدرسه، محل کار، سفر حتی اوقات فراغت نیازهای اولیه و ثانویه خود را تأمین کنید. در این سطح می توانید با تسلط بیشتری درباره تجربه ها، آمال و آرزوهای خود با دیگران صحبت کنید. ضمن تسلط به مکالمه زبان آلمانی‌، توانایی نوشتاری تان نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

 

سطح چهارم: B2

در سطح B2 آمادگی لازم برای شرکت در سخنرانی ها و کنفرانس های چند ساعته زبان آلمانی را خواهید داشت؛ چون به راحتی می توانید موضوعات مطرح شده را بفهمید. با یادگیری این سطح از زبان قادر خواهید بود با طرف مقابلتان مکالمه عادی و روان انجام دهید.

 

سطح پنجم: C1

C1 بالاترین سطح زبان آلمانی است که با شرکت در کلاس های آنلاین و خصوصی به راحتی می توانید مدارک این سطح را کسب کنید. در سطح C1 مکالمه، گویش و گفتار افراد آنقدر پیشرفت می کند که به راحتی می توانید، همچون یک شخص آلمانی صحبت کنید و نیز مفهوم کامل فیلم ها و سریال ها را درک کنید.

 

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش و یادگیری آنلاین زبان آلمانی خصوصی برای همه افراد در تمام رده های سنی از کودکان گرفته تا بزرگسالان مناسب است. اما آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی برای افراد زیر در اولویت است:

  • افرادی که به دلیل شاغل بودن و داشتن مشغله شغلی زیاد نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند.
  • کسانی که به دلیل دور بودن مسافت محل کار یا خانه از آموزشگاه امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.
  • برخی افراد که در شهرهای مناطق دور و محروم زندگی می کنند که به کلاس های باکیفیت حضوری دسترسی ندارند؛ از همین رو با شرکت در کلاس های آنلاین زبان آلمانی خصوصی می توانند به یادگیری زبان آلمانی بپردازند.
  • دانشجویانی که می خواهند در کشورهای آلمانی زبان در مقاطع مختلف ادامه تحصیل دهند.
  • کسانی که می خواهند با آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی، سطح زبان خود را تقویت کرده و ارتقا دهند.

 

ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی

آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی ویژگی های منحصر به فردی دارد که سبب شده است بیشتر زبان آموزان از آن استقبال کنند. ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی شامل موارد زیر است:

  • آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی یک ارتباط زنده تصویری با استفاده از نرم افزارهایی قدرتمند همچون: اسکای روم و ادوب کانکت را فراهم می کند.
  • نحوه برگزاری، مباحث و مطالب ارائه شده در آموزش آنلاین همچون کلاس حضوری باکیفیت است.
  • بعد از اتمام هر سطح از زبان آموزان امتحان پایان سطح گرفته می شود و در صورت قبولی مدرک معتبر اعطا می شود.
  • از دیگر ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی، حذف محدودیت زمانی و مکانی است.
  • در هر نقطه از ایران و جهان که باشید بدون توجه به محدودیت جغرافیایی می توانید در کلاس های آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی شرکت کنید.
  • انتخاب کلاس متناسب با زمان، روز و ساعت دلخواه از بین کلاس های متنوع از دیگر ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی است.
  • محتوای آموزشی توسط متخصصین و مدرسین تحصیل کرده و باسابقه انجام می گیرد.
  • از آنجایی که آموزش آنلاین خصوصی را انتخاب کرده اید، بدون هیچ گونه استرس و نگرانی می توانید سؤالات خود را پرسیده و ایراد و اشکالات خود را رفع کنید.
  • بعد از پایان کلاس، فیلم مربوط به تدریس همان جلسه در پروفایلتان قرار می گیرد؛ بنابراین می توانید با دانلود آن مطالب تدریس شده را چندین بار مرور کنید.

 

آموزش مجازی زبان آلمانی خصوصی چه مزایایی دارد؟

از اصولی ترین روش ها برای یادگیری زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی است. این روش مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

برنامه ریزی آموزشی اختصاصی

در آموزش خصوصی و آنلاین زبان آلمانی، محتوای درسی به طور کاملاً اختصاصی، با توجه به زمانبندی و شرایط شما تنظیم می شود تا به صورت دقیق تر به نیازها و اهدافتان پاسخ دهد.

توجه فردی به نقاط ضعف و قدرت

از آنجا که در کلاس خصوصی فقط شما حضور دارید مدرس یا استاد با دقت و تمرکز بیشتری می تواند نقاط ضعف و قدرت شما را رفع کند.

تنظیم برنامه آموزشی شخصی و ایجاد انگیزه

در آموزش آنلاین زبان آلمانی برنامه آموزشی به صورت کاملاً شخصی برنامه ریزی می شود. این روش برنامه ریزی باعث ایجاد انگیزه قوی تر و بیشتر برای یادگیری زبان آلمانی می شود.

مطابقت داشتن با نیاز و سطح زبانی هر زبان آموز

آموزش آنلاین و خصوصی زبان آلمانی این امکان را به شما می دهد تا مطابق با سطح زبان و با توجه به نیازهای خود زبان را یاد بگیرید.

تقویت مهارت های مختلف زبانی

تدریس آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی این فرصت را به‌ شما می دهد تا به صورت متمرکز مهارت های مختلف زبانی خود از جمله: مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن را تقویت کنید.

تعامل و ارتباط بهتر با مدرس

در آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی می توانید به طور مستقیم با مدرس در تعامل باشید و در طول جلسات تعاملی، سؤالات خود را عنوان کنید و از نکات و راهنمایی های مدرس بهره ببرید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

با شرکت در کلاس های آنلاین زبان آلمانی خصوصی از هدر رفتن زمان و هزینه های اضافی رفت و آمد آسوده خواهید شد.

 

به کدام مهارت‌ها در آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی تأکید می شود؟

در آموزش آنلاین زبان آلمانی برای یادگیری بهتر به مهارت‌های زیر تأکید بیشتری می شود:

  • تقویت مهارت‌های شنیداری و تلفظ: بعد از زبان انگلیسی، زبان آلمانی دومین زبان رایج در قاره اروپا محسوب می شود و حتی تعدادی از کشورهای اروپایی آلمانی صحبت می کنند؛ از همین نظر تقویت مهارت شنیداری و تلفظ با گوش دادن به موزیک های آلمانی زبان بسیار مهم است.
  • توسعه مهارت های مکالمه و صحبت کردن: با تمرین زیاد و تماشای فیلم و انيميشن های زبان آلمانی مهارت گفتاری و صحبت کردن خود را تقویت کنید.
  • تقویت مهارت خواندن و نوشتن: در کلاس های خصوصی و آنلاین مجموعه ما فنون و تکنیک های مختلفی برای تقویت مهارت خواند و نوشتن به زبان آموزان آموزش داده می شود؛ پس با شرکت در این کلاس ها می توانید مهارت خواندن و نوشتن خود را تقویت کنید.

 

هزینه آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی چقدر است؟

یادگیری آنلاين زبان آلمانی از طریق کلاس های آنلاین خصوصی لرن تاک، فرصتی مناسب را برای بهبود مهارت‌های زبانی شما فراهم می کند. از جمله معیارهای قیمت گذاری برای آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی به شرح زیر است:

  • سطح زبانی: بر اساس سطح زبانی شما هزینه آموزش آنلاین زبان آلمانی به صورت خصوصی متفاوت خواهد بود.
  • تعداد جلسات: تعداد جلساتی که قصد دارید در کلاس ها شرکت کنید در هزینه آموزش آنلاین تأثیرگذار است. دوره های طولانی تر ممکن است هزینه بیشتری در پی داشته باشد.
  • محتوای آموزشی: اگر از آموزش زبان آلمانی اهدافی همچون: آمادگی برای آزمون های معتبر زبان آلمانی یا یادگیری زبان برای مکالمه کاری را داشته باشید، قیمت ها متفاوت خواهد بود؛ چون از برنامه آموزشی خاصی استفاده می شود.
  • جلسات فشرده: اگر جلسات آموزشی را به صورت فشرده برگزار کنید، هزینه کلاس افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بهترین سایت برای آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی

در مطالب فوق شرایط آموزش آنلاین زبان خصوصی را معرفی کردیم و ویژگی‌ها، مزایا و سطوح مختلف زبان آلمانی را عنوان کردیم تا شما زبان آموزان با خیالی آسوده در کلاس های آنلاین و خصوصی ما شرکت کنید. سایت ما یعنی لرن تاک در زمینه تدریس زبان آلمانی با به کارگیری اساتید تحصیل کرده و برجسته سابقه درخشانی دارد؛ به همین منظور می توانند به شما کمک کنند تا در مدت زمان کمی به زبان آلمانی مسلط شوید و همچون یک فرد آلمانی بحث و گفتگو کنید. اگر مایلید در کلاس های آنلاین و خصوصی زبان آلمانی شرکت کنید، وارد سایت لرن تاک به آدرس Learntalk.ir شوید و از بین کلاس های مختلف، آموزش آنلاین زبان آلمانی‌ خصوصی را انتخاب کنید. اگر قبل از ثبت نام درباره شرایط و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین سؤالی دارید، با کارشناسان آموزشی ما می توانید تماس بگیرید تا شما راهنمایی کنند.

 


دسته بندی ها: آلمانی
https://ui-avatars.com/api/?name=%D9%85+%DA%A9&color=7F9CF5&background=EBF4FF

مصطفی کلهر

نویسنده